{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.058 visninger | Oprettet:

Gode bøger/hjemmesider om kattefødsler {{forumTopicSubject}}

Hey er der nogle af jer der kan anbefale gode bøger eller hjemmesider omkring katte fødsler og killinger..
Afrodithe skal nemlig ud til en flot skovkatte han her den 30 og jeg vil godt lige være helt sikker på at der intet er gået min næse forbi.. Vil jo gerne være SÅ klar som muligt når nu det er første gang. I er også alle velkommen til at komme med gode råd..

Faktisk er der lavet en føde kasse, kæresten fik nemlig lygter hjem til hans bil igår og de kom i en stor kasse, så den har jeg inrettet med et tæppe og gamlehåndklæder.. Og når hun skal føde kommer der så også aviser i under tæpperne.. Men hvad er det for nogle lagner man også kan putte i så killingerne ikke hænger i med deres klør det første stykke tid ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode bøger/hjemmesider om kattefødsler
  • #1   24. mar 2007 Hmm.. Nu ved jeg jo ikke hvor du bor og hvilke biblioteket der ligger/hvilke muligheder du har for at bestille hjem til biblioteket. .
    Men dengang i tiden op til Meas fødsel gik jeg ganske enkelt på biblioteket og lånte alle deres katte bøger, og så læste jeg alt hvad jeg kunne overhovedet. .og det var nu rigtig godt, for selvom der ofte stod meget af det samme var der nogle gange lige en sætning eller to der var anderledes. Men politikkens kattebog synes jeg generelt er en god bog om katte. Og katten håndbogen, Og en der hedder Den store bog om Katte.. Det er dem jeg bla har stående hjemme på hylden :o)

• #2   24. mar 2007 Eva k: mange tak vil jeg så prøve !

Kommentér på:
Gode bøger/hjemmesider om kattefødsler

Annonce