{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Min kat Lars sad fast :S {{forumTopicSubject}}

Puuuha det var ikke særlig rart.. Det var godt nok "kun" hans tå, som sad fast, men det var også rigeligt!!

Min kæreste var på arbejde, så jeg var alene hjemme. Jeg var lige gået i bad, havde smidt alt tøjet og tændt bruseren.
Pludselig hører jeg højt katte skrig, fra den anden ende af huset, og en masse ting, der væltede. jeg sprang ud af badet, løb nøgen igennem huset, glider på gulvet i gangen, da jeg jo ikke lige nåede, at tænke over, at jeg havde våde fødder, og smækker baghovedet ned i gulvet. Springer op og vælter ind i vores lille opbevarings rum, hvor skrigene og larmen kom fra.
Jeg tøvede faktisk lige et sekund med at kigge, jeg frygtede det værste, og nåede at tænke så mange forfærdelige ting, på meget kort tid, Jeg tænkte: Har det slået klik for min hund, og er hun igang med og æde katten, hvilket ville være fuldstændig usandsynligt, eftersom hun aldrig nogen sinde har vist tegn på aggressivitet og hun har kæmpe respekt for ham.

Eller er der kommet en anden kat ind i huset, mens jeg luftede ud, og nu får en af dem seriøst tæv.

Amen jeg nåede at tænke så forfærdelig mange ting, førend jeg kiggede... da jeg så kiggede så jeg, at hans lille tå sad fastklemt i en gammel slags trækiste i lille format, dobbelt størrelse af ham. Så fordi Lars var nysgerrig, som han altid er, har han skulle undersøge, hvad der var i kisten og så er låget smækket ned over hans tå, :´( Låget var ikke smækket helt ned, da hans tå sad i klemme så langt inde, at låget bare hang og tyngede ned over hans tå.... Puuuha...

Det var godt nok ikke nogen rar oplevelse. Der er heldigvis ikke sket noget med hans tå, det er blevet tjekket. Så den er bare blevet klemt godt og grundigt, av av. Skulle lige prøve og sætte min finger i klemme samme sted, og mærke hvor ondt det gjorde på ham, jeg kunne ikke engang give slip på låget, det klemte med så meget vægt, at det havde gjort stjerne ondt..

Så jeg føler bare med min lille baby, og nusser godt og grundig om ham. og så er ALLE låg lukket i fra nu af, og jeg forbander jeg selv LANGT VÆK over, at jeg ikke havde givet det en tanke, at han kunne komme i klemme der!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat Lars sad fast :S
Kommentér på:
Min kat Lars sad fast :S

Annonce