{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Hvad fejler MIlle ! {{forumTopicSubject}}

Mille er helt hårløs rundt om numsen og har små sår...
Der ud over tror vi at hun tisser alle andre steder end i bakken.. Dog er det svart at sige da vi ikke har set hende gøre det, og vi har 1 kat mere ud over mille.. Men har en ide om at det er hende..
Hvad er der galt med min lille mis ?
Kan det være urinvejssten ?

Håber virkelig nogle kan hjælpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fejler MIlle !
  • #1   25. mar 2006 Ja det ka det godt være

• #2   25. mar 2006 okay er det derfor hun er hårløs og har sår ?

Og hvad kan jeg gøre ved det ?
    Eller hvad koster det pencelin hun skal have hos dr. dyre ?

• #3   25. mar 2006 øhh nu bliver jeg jo hlt i tvivl om hvad det kan være.. Må skisme nok heller opsøge dr. dyre nu her på mandga !

• #7   25. mar 2006 Marianne H:

Er godt klar over at det skulle havde været tjekket, men da det begyndte sloges mille og vores anden kat en del og de bider hinanden bag i.. Så tænkte det nok gik over af sig selv.. Men det har det så ikke gjordt..
    Og har enlig ikke behov for at få at vide at jeg nok skulle havde haft taget til dyre lægen for det er jeg godt klar over nu..
    Men gjodt er gjodt og det kan jeg ikke ændre.. Må bare tage til dyrelægen på mandag..

Gry K. Ja det er forde det har generet hende og så har hun slikket sig meget...

Denise Yamina R: Ja det er nok besøget ved dyrelægen der er dyrt og det er enlig lidt træls, for har sku enlig ikke behøv for en syg kat, da jeg står og skal ligge en masse penge for en lejlighed og holde 18 års fødselsdag.. Men sådan er det, hun skal jo til dyrelægen lige meget hvad !

Marianne H: Okay så må dyrelægen jo lige se på det og komme med et bud på hvad det er.. Håber ikke det er noget alvorligt...

• #8   25. mar 2006 Denise Yamina R: Ja finder vi jo ud af på mandag.. Skal i hvertfald nok skrive og fortælle på mandga hvad dyrelægen siger det er..
    Hun er desvære meget syg min lille mis og er meget træls da det jo er synd for hende men det er jo også meget dyrt....

Marianne H:
    Ja håber ad det bare er blære betændelse.. Men finder jeg jo som sagt ud af på mandag..

Tak for alle de gode svar.. Håber at der måke er flere som har et bud..

Kommentér på:
Hvad fejler MIlle !

Annonce