Hund og kat {{forumTopicSubject}}
*lol* vi har lige besøg af mine forældres kæmpe af en hund (halv retriver, halv newfoundlænder) og puha det er underligt og have så kæmpe et dyr i lejligheden når vi kun er vant til Hubert=)
Hubert vil rigtig gerne lege med Victor, men desværre har alle de andre katte vi har haft mens vi har haft Victor ikke ville have noget med og gøre og kradset ham og sådan og nu tror jeg han har fået traumer af det=)
Hubert er super glad for at der er kommet en der kan lege og fiser efter ham og rigtig gør sig fræk og klar til leg. Sys det er synd for dem begge at de ik ka hygge sammen=( og til sommer ska vi passe ham i en uge. så jeg vil lige høre om der er noget der kan Victor mere tryg ved katte?
( mine forældre har oz en mis, men de kan ik lide hinanden så de holder sig laaangt væk fra hinanden)
uha den blev lang, håber ik i er faldet i søvn på halvvejen=)
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 141
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 166
Umiddelbart tror jeg at hvis Hubert ikke har noget imod hunde, så skal det nok gå når I skal passe hunden. Mon ikke den finder ud af at Hubert ikke tæver den og det hele kommer til at gå helt naturligt.....
Jeg ville ikke være så nervøs for det....
feb 2006
okay, jamen så er det jo bare og se hvad der sker=)
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 141
feb 2006
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 32
Nu er det meget bedre. han kan ligefrem kæle med dem.
Hund og kat