678 visninger
|
Oprettet:
Ny forside! {{forumTopicSubject}}
Vi har lyttet rigtig meget til jeres feedback de seneste uger, og vi har arbejdet hårdt på at lave en bedre forside til jer. Vi lancerer i dag en opdateret forside med blandt andet:
- Mere fokus på forummet.
- Mere overskeuelighed i markedsannoncer
- Ikoner på video og fotoalbums, så de er lettere at skelne fra det andet indhold
Vi vil som altid meget gerne høre hvad I tænker - både godt og skidt
Mvh. Rikke/CykelGalleri
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Meget mere overskueligt!
Jeg har bare et enkelt spørgsmål .. Kan se at der ikke er katte der afventer optagelse, men hvis der er dét, hvor kommer de så til at ligge på forsiden?
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Men kunne der ikke laves en kategori øverst, hvor der står "Forsiden" på, som der gør på feks HundeGalleriet.?
Der er måske nogle brugere, der ikke ved at man nu kommer til forsiden ved at trykke på banner "<b>KatteGalleri</b>" For på hundegalleriet kan man trykke både på "Forsiden" og banner "HundeGalleri" for at komme til forsiden.
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Jeg har et problem med den 'reklame-kasse' i har sat ind i bunden af siden for bazoom. Når trådene bliver lange nok, kan jeg ikke længere kommentere i trådene, da denne kasse kommer til at dække over 'skriv kommentar' feltet. Ved ikke om jeg er den eneste med dette problem, og hvad jeg kan gøre ved det? Jeg bruger firefox, hvis det har noget at sige. Kan se kassen ser anderledes ud, hvis man anvender explorer.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
"Kan se at der ikke er katte der afventer optagelse, men hvis der er dét, hvor kommer de så til at ligge på forsiden? "
Jep det kommer til at stå på forsiden.
<b>Afventer.</b>
og lige neden under de Afventene katteprofiler står der
<b>Senest optagede.</b>
Følger: 1 Følgere: 54318 Emner: 48 Svar: 226
Cathrine B: Vi sørger for at kigge nærmere på din fejlmelding!
Og som janne, skriver, så vil man kunne se afventende gallerier på forsiden.
Mvh. Rikke/KatteGalleri
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Den anden tråd om det nye KG er blevet så lang, at min computer går i stå i den), og har just forsøgt at sende pb til administrator, men fik fejlmelding, så nu tillader jeg mig lige lidt OT i denne tråd.
Når man søger på et emne, så kommer ældste indlæg først. Kunne dette ikke laves om så nyeste er først?
Kommentarer til fotoalbums skal man nu læse fra neden og op. Kunne det ikke laves om, så man igen kan læse ovenfra og ned - ligesom i forumtråde?
" Beskeder" kunne godt gøres mere overskuelig - ingen grund til at man kan se sine seneste <i>læste</i> beskeder.
Vi siger tak for dine input, og tager dem med videre
dec 2006
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
men ved annoncer kan det der BYD ikke blevet fjernet.. tror at det kommer frem hvis man ikke skriver en pris.. Men ved kattene lyder det bare ikke godt at der står byd..
dec 2006
Jeg er hammersærdeles virkelig meget enig. Dette usmagelige "byd" hører ikke hjemme ved salg af levende dyr!
Ny forside!