{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54318 Emner: 48 Svar: 226

Ny forside! {{forumTopicSubject}}

Vi har lyttet rigtig meget til jeres feedback de seneste uger, og vi har arbejdet hårdt på at lave en bedre forside til jer. Vi lancerer i dag en opdateret forside med blandt andet:

- Mere fokus på forummet.
- Mere overskeuelighed i markedsannoncer
- Ikoner på video og fotoalbums, så de er lettere at skelne fra det andet indhold

Vi vil som altid meget gerne høre hvad I tænker - både godt og skidt smiley

Mvh. Rikke/CykelGalleri

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny forside!
  • #1   15. maj 2012 Jubiiii, jeg synes det er fantastisk!!! smiley
    Meget mere overskueligt!

Jeg har bare et enkelt spørgsmål .. Kan se at der ikke er katte der afventer optagelse, men hvis der er dét, hvor kommer de så til at ligge på forsiden? smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #2   15. maj 2012 Forsiden er nu meget mere overskueligt nu, det var dejligt. smiley

Men kunne der ikke laves en kategori øverst, hvor der står "Forsiden" på, som der gør på feks HundeGalleriet.?

Der er måske nogle brugere, der ikke ved at man nu kommer til forsiden ved at trykke på banner "<b>KatteGalleri</b>" For på hundegalleriet kan man trykke både på "Forsiden" og banner "HundeGalleri" for at komme til forsiden. smiley

• Janne.*

#4   15. maj 2012 Kan det eventuel stå "Forsiden" med bogstaver lige under Banner "KatteGalleri" Så trykkes der bare der som man hele tiden har gjort for at komme til forsiden.Så spares der på pladsen øverst.

• #5   15. maj 2012 Det gjorde det da lidt mere overskuelig, men synes dog stadig forsiden er noget rodet.

Jeg har et problem med den 'reklame-kasse' i har sat ind i bunden af siden for bazoom. Når trådene bliver lange nok, kan jeg ikke længere kommentere i trådene, da denne kasse kommer til at dække over 'skriv kommentar' feltet. Ved ikke om jeg er den eneste med dette problem, og hvad jeg kan gøre ved det? Jeg bruger firefox, hvis det har noget at sige. Kan se kassen ser anderledes ud, hvis man anvender explorer.

• #6   15. maj 2012 Den er blevet mere overskuelig..

• Janne.*

#7   15. maj 2012 Maria Cecilie .

"Kan se at der ikke er katte der afventer optagelse, men hvis der er dét, hvor kommer de så til at ligge på forsiden? "

Jep det kommer til at stå på forsiden. smiley

<b>Afventer.</b>

og lige neden under de Afventene katteprofiler står der

<b>Senest optagede.</b>

• KatteGalleri.dk

#8   15. maj 2012 Tak for feedbacken - fortsæt endelig smiley

Cathrine B: Vi sørger for at kigge nærmere på din fejlmelding! smiley

Og som janne, skriver, så vil man kunne se afventende gallerier på forsiden.

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• #9   15. maj 2012 Fin forside! Væk er "anbefalet til dig" og tak for det smiley

Den anden tråd om det nye KG er blevet så lang, at min computer går i stå i den), og har just forsøgt at sende pb til administrator, men fik fejlmelding, så nu tillader jeg mig lige lidt OT i denne tråd.

Når man søger på et emne, så kommer ældste indlæg først. Kunne dette ikke laves om så nyeste er først?

Kommentarer til fotoalbums skal man nu læse fra neden og op. Kunne det ikke laves om, så man igen kan læse ovenfra og ned - ligesom i forumtråde?

" Beskeder" kunne godt gøres mere overskuelig - ingen grund til at man kan se sine seneste <i>læste</i> beskeder.

• KatteGalleri.dk

#10   15. maj 2012 Tinka D: Det er ok smiley Man er dog også velkommen til at skrive til vores support med problemer og forslag.

Vi siger tak for dine input, og tager dem med videre smiley

• KatteGalleri.dk

#11   15. maj 2012 Du skriver, at du ikke kunne skrive en pb? Hvad gik der galt - og fik du en fejlmelding?

• #12   15. maj 2012 Ja, jeg fik en fejlmelding, men hvad der stod i den, husker jeg ej.

• #20   16. maj 2012 dette har ikke noget med den nye forside at gøre, men sorry orker ikke finde en tråd jeg kan ligge det ind i..

men ved annoncer kan det der BYD ikke blevet fjernet.. tror at det kommer frem hvis man ikke skriver en pris.. Men ved kattene lyder det bare ikke godt at der står byd..

• #22   16. maj 2012 Hanne **men ved annoncer kan det der BYD ikke blevet fjernet.. tror at det kommer frem hvis man ikke skriver en pris.. Men ved kattene lyder det bare ikke godt at der står byd..**

Jeg er hammersærdeles virkelig meget enig. Dette usmagelige "byd" hører ikke hjemme ved salg af levende dyr! smiley

Kommentér på:
Ny forside!

Annonce