{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54318 Emner: 48 Svar: 226

Ny forside! {{forumTopicSubject}}

Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.

Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:

- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.

Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.

Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre smiley

Mvh. KatteGalleri smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny forside!
  • #1   29. aug 2012 Nyeste hændelser i forum (rart at man selv kan vælge mellem nyeste indlæg/nyeste emner) og katte der afventer optagelse er det jeg hovedsaglig bruger forsiden til.

Hilsen en "gammel bruger" smiley

• #3   29. aug 2012 Jeg synes det ville være en god idé at de afventende havde en rubrik for sig selv
    så ikke at de var ovenover de optagende

og jeg bruger også forsiden til at overskue hvad der er sket i forum

• KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54318 Emner: 48 Svar: 226
    #9   30. aug 2012 Tak for de input, der kommet indtil videre - vi læser ivrigt med, og håber på flere gode tilbagemeldinger smiley

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• #12   30. aug 2012 Nå men jeg er altså forholdsvis ny bruger, hvad bruger jeg forsiden til???
    Jeg logger altid ind på forsiden, derfra ser jeg på de seneste forum'er, hvad er de seneste hændelser på forum, samt de seneste forumsvar.
    Dernæst bruger jeg forsiden til at stemme nye katte ind, det er stort set det jeg bruger.
    Men hvis jeg kunne komme med en ønskeliste som ikke har med forsiden at gøre, så ville det da være rart hvis man kunne se om man var på en filterliste og hvem der havde sat en der.
    Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg ønsker af forsiden, ved jo ikke hvordan den var før..

• #13   30. aug 2012 I stedet for at ændre forsiden, så kunne I fx ændre det der "byd nu" i marked. Jeg formoder det er noget der bliver skrevet automatisk, hvis ikke sælger har sat en pris.

• #16   31. aug 2012 Ja, Lotte, den burde i hvert fald være på annonceoprettelsessiden. Ingen som helst grund til at den ikke skulle være det.

• #17   1. sep 2012 Og den gule bjælke, der kommer når man har skrevet et indlæg :-S. Den er aldeles overflødig.

• #20   2. sep 2012 Ja, jeg mente også at vi var sluppet af med den. Men det lader til, at den nu igen kan risikere at dukke op :-S.

Kommentér på:
Ny forside!

Annonce