HJÆLP der er ingen der vil gøre noget !! {{forumTopicSubject}}
Fra igår d. 6/5-12
Hej alle katte elskere ..
Står i en træls situation, jeg bor i Vejle midtby og har i et årstid lagt mærke til en lille hvid kat, og har hele tiden troet hun har haft en ejer .. Hun vil ikk lade og komme til hende, men har altid set flot og ren ud i pelsen ..
Men har så ikke set hende i et stykke tid, men kom så hjem i dag og parkerede i vores p-gård og ser hende så komme løbende forbi og ser til min store frygt at hun er drægtig og vil tro hun føder om max 2 uger .. og hun er beskidt i pelsen og ser meget hærvet ud generelt ..
Hvad skal jeg gøre ?? Ringe til falck og håbe de kan fande hende inden killingerne kommer ?? Eller lade hende være ? sys jeg bare er forkert da der er meget trafik og mange hunde og fulde mennesker der er utilregnelige ??
Sys bestemt heller ikk det er et værdigt liv for en lille kat og leve vildt i byen ..
Mvh Mia
Idag 7/5-12
Nu har jeg haft kontakt til Kattens Værn, Dyrenes bskyttelse og Vejle Kommune ..
Kattens værn stiller mig videre til Vejle Kommune .. Vejle Kommune forlanger jeg skal betale for hun blir indfanget, men jeg har desværre ikk 450,-
Dyrenes beskyttelse siger jeg ikk kan gøre noget, og at vi bare må lade hende få sine killinger midt i byen
Hvad skal jeg gøre ??? Er dybt frustreret
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 45 Svar: 136
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 43
HJÆLP der er ingen der vil gøre noget !!