{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

HJÆLP hvad er der galt? {{forumTopicSubject}}

Misser har for 5min sidet spist noget af sit tørfoder og har siden da gået rundt og slikket sig VOLDSOMT om munden og forsøger at stoppe begge poter ind i munden og vælter derfor. Det er som om noget generer hende i munden, men det virker mystisk at hun ikke tager sig af at hun vælter, bare hurtigt op og så begge poter i munden igen. Normalt er hun meget sofistikeret og påpasselig... Hun vil ikke lade mig komme i nærheden af hende pt. så kan ikke se om der sidder noget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP hvad er der galt?
  • #1   8. sep 2007 hmm, fik hende hevet frem fra under sofaen, kunne ikke se noget, alt i munden så fint ud, men nu er hun også stoppet med slikkeriet men hun hvæste, peb og kradsede da jeg havde fat i hende og sådan opfører hun sig normalt kun hvis der er noget galt, så holder lige lidt ekstra øje med hende

• #2   8. sep 2007 hmm, tak for rådet, har nu forsøgt mig i en godt stykke tid, hun vil ikke.. ja, hun er en kat med sin egen mening om alt. Men hun virker som om hun er ovenpå igen, så, det var vel bare et eller andet forbipasserede, måske en begyndelse til en hårbolle..?

Kommentér på:
HJÆLP hvad er der galt?

Annonce