{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Hvad kan det være?? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg tænkte, at der nok sad nogle kloge kattefolk herinde - det plejer der da at gøre smiley
Min hankat har noget brunt snask til at sidde ved hans tissemand, og så er den hævet rundt om - hvad kan det være?
Selvfølgelig kommer han til dyrlæge! Jeg ville bare være lidt forberedt på, hvad det kunne være.
Han drikker ikke mere, end han plejer, og jeg synes heller ikke, at der er nogle ændringer i hans toiletbesøg, og der er intet at se i urinen (har hvidt klumpende kattegrus, og det har samme farve som normalt).
Og han virker glad og tilpas, så der er heller ikke noget der.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan det være??
  • #1   24. apr 2012 det kan være forhudsbetændelse eller sådan noget ellers ved jeg det ikke

• #2   24. apr 2012 Det var også dyrlægens vurdering, så jeg skal vaske ham med brintoverilte, så meget som jeg nu kunne komme til smiley

• #4   24. apr 2012 Jeg ringede til dyrlægen for at bestille tid, men ud fra det jeg fortalte, og at der ikke var ændringer i farve af urin, antal af toiletbesøg og hans drikkevaner, så synes hun i første omgang ikke, at det var nødvendigt, at jeg kom forbi med ham.
    Så jeg skulle prøve at rense med brintoverilte én gang om dagen ugen ud, og hvis der ikke var ændringer, så skulle jeg komme ned med ham.
    Så nu har jeg renset ham deromme og klippet en tyk klistret tot pels af, som sad og dækkede over "hullet" ind til røret.

• #6   27. apr 2012 Ja det er blevet mere rent deromme, men det er hævet lidt pga det brintoverilte, for det koger jo helt op i betændelsen, så jeg skifter om til klorhexidin i stedet, for det svier ikke i forhold til brintoverilte.
    Og hvis det ikke er bedre mandag med hævelsen, så ryger han en tur til dyrlæge

Kommentér på:
Hvad kan det være??

Annonce