Hvad kan det være??? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen..
Jeg sidder her i min store tvivl, håber i kan give mig et muligt svar..
Jeg stod op i morges og fjernede klumper fra kattebakken, Jax den store her hjemme har gået og snakket rigtig meget som han plejer, så har ikke rigtig tænkt over det. Jeg tjekker så hvor han er for han blev pludselig helt stille.. Da jeg så kommer ind i soveværelset har han pisset på en pude og op af muren, og endda ramt sig selv på sin bagpoten rimlig meget og han har aldrig gjort det før.. Jeg gør jo så hvad jeg kan for at holde den anden kat væk derfra, men så går der ikke længe så går han et andet sted hen hvor han så sætter sig og skider på gulvet som han heller ikke har gjort før. Skal jeg være bekymret eller er det muligt at det bare er en engangs ting??
Undskyld hvis det blev langt, men er så i tvivl om hvad jeg skal gøre her...
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
aug 2012
For blev utrolig bekymret for om der var noget galt da han aldrig har gjort sådan før, og han opføre sig som han plejer.
aug 2012
Vi tilbød ham flere gange og komme ud i vinter, men han kan simpelthen ikke lide den sne så han løb direkte ind igen, så der ville han ikke ud. Men det kan godt være vi skal droppe de ture igen.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Hvis det kun sker denne ene gang så ville jeg ikke bekymre mig, men sker det igen syntes jeg klart du skal få ham tjekket ved dyrlægen, for urenlighed er jo også et tegn på urinvejsinfektioner, så den mulighed er der også, men så sker det ofte, og urinvejsinfektioner kan opstå som følge af stress, og det kan jo godt have været lidt stressende for dem at være ude i går..
aug 2012
Men sidste sommer var vi også ude hver dag med ham, vi gav det mange forsøg i vinters men det var som om han blev skræmt af det + den nye kat kom der omkring. Men jeg vil holde øje med om han gør det igen, og gør han det så er det direkte til dyrlægen med ham.
også vil jeg overveje om gåture er en god ting for dem.
jan 2012
Mens min løbegård var oppe så fik min kat tilbuddet om at komme ud hver eneste dag, når jeg alligevel luftede ud, men ligger der sne udenfor eller det blæser, så bliver hun pænt siddende i vindueskarmen og går ikke ud, og hun er altså 6 år, så hun har da haft rigeligt mulighed og tid til at vænne sig til vejret
jan 2012
Men ok hun er jo også lidt doven eller meget, så om det kan være undskyldningen ved jeg ikke... Men min søster oplever det samme med hendes 2 katte, de har en indhegnet terrasse hvor de kommer ud når de vil, de takker også nej hvis der ligger sne derude eller hvis det er meget koldt, så vender de om og trasker ind foran brændeovnen igen
Men de har som dine jo heller ikke et behov for at skulle ud for at besørge, de skal jo kun ud for fornøjelsen
aug 2012
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.438
Gør de tegn til at de vil ud, åbner jeg døren til haven, så har de chancen til jeg har talt til 20 for ellers kan jeg lege sving dør, og når de står ved døren igen, uden for, er det samme procedure, tæl til 20 og er de ikke inde må de vendte til næste gang jeg er klar men de plejer at komme når jeg kalder.
Jeg har gået i sele med Manne, med da der kom nye hunde blev han bange for dem, han havde ellers flere hunde venner, men jeg stoppede fordi han var mere tryk i haven,, og et andet problem var, at han ville smutte ud af fordøren, det gjorde han et par gange, men kom til mig når jeg gik ud og satte mig med hans sele.
Manne var meget påvirket af sine ture, var træt, men havde også mange oplevelser, men i selen kan de jo ikke helt følge deres egen natur.
aug 2012
Den lille er ikke helt tryg ved det endnu, da han kun har været ude 2 gange så kan godt forstå han ikke helt ved hvad der sker. Men ham den store vil bare ikke ud i andet vejr end solskin. Men nu har vi haft dem ude her til aften sammen tid som i går, og det kommer de også til de andre dage det har vi aftalt, og vi prøver at tage dem med ud i alt slags vejr og vil de ind igen så kommer de ind igen.
aug 2012
Hvad kan det være???