936 visninger
|
Oprettet:
Udstilling {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg er på udkig efter en lege kammerat til vores dejlige Zultan, og jeg har gået og overvejet at få en racekat som man kan komme på udstilling med, dette er ikke noget jeg har erfaring med, har i mange år været noget jeg godt har kunne tænke mig, men bare ikke fået realiseret
Er der nogen der har erfaring med dette og kunne fortælle mig om det, f.eks. hvordan man starter, hvordan man gør og hvad man skal være opmærksom på?
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Hvis du gider kan du tage til en udst. som publikum og glo kan du få noget igennem der, men hvis du er ligesom mig læser du bare al hvad du kan finde om det, og spørge herinde derefter, og så bare springe ud i det ;P
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
Og Thilde skrive kik forbi en udstilling og kik katte, og tale med ejerende
dec 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 59
apr 2011
Alle racer er velkomne begge dage (sådan er det ikke altid), så der er massere af racer at kigge på og se den måde, de bliver bedømt på og holdt frem på
Det er fx meget forskelligt om det er en Norsk skovkat eller en Hellig Birma
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
sep 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 38
det betyder vel ikke noget at katten er Neutraliseret hvis den skal på udstilling, for har ikke de store planer om at avle inden for de næste mange år
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
Det gør INTET at de er neutraliseret. Det kan faktisk gøre at der er mindre konkurrence ved lige nøjagtig siameseren og dens søskende racer.
Du skal nemlig konkurrere med de andre som har samme køn og også er neutraliseret (der er flest fertile på udstillinger)
Men skriv bare hvis du du vil høre hvordan det er at udstille racen eller har spørgsmål til den
apr 2011
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.165