{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.922 visninger | Oprettet:

Sløj kat {{forumTopicSubject}}

Min hunkat virker lidt skidt tilpas.
her til morgen kastede hun op lige ved siden af vores seng. Normalt kaster hun lidt klar væske med pels op, men dette her var med halvt fordøjet foder, og en ret stor mængde,
Efter det var min kæreste oppe med hende i 2 timer, hvor hun var i dårligt humør og bare sad på gulvet og stirrede ud i luften.
Han går så i seng igen og står op kl. 10, hvor hun ligger aller bagerst i sin kasse og putter sig. På det tidspunkt plejer hun ellers altid for længst at være kommet ind i sengen for at ligge i ske med mig - det gør hun hver morgen.
Min kæreste putter hende så ind i sengen til mig, så hun ihvertfald ikke skal fryse. Hun ligger der bare helt apatisk. Vil ikk have nogen af sine godbider (hun spiser altid sine godbider, altid). Nu ligger hun stadig derinde under dynen og titter ud med hovedet, selvom jeg for længst er stået op - hun plejer ellers ikke at gide at være i soveværelset, når der ikke er andre.
Hun ligger sådan med halvlukkede øjne, og var også godt krøllet sammen, indtl der var lunt under dynen hos hende. Jeg tror også, hun har rejst pelsen lidt. Og så laver hun ind imellm nogle små synkebevægelser.

jeg har været rud og kigge. Ingen planter er blevet spist, og den anden kat har det fint, så det kan ikke være foderet der er noget galt med.
Vi er så småt startet op med vådfoder igen efter at have fået hendes mave på ret køl igen med specialtørfoder (hun har haft diarre i lang tid). I går fik de for første gang vådfoder med tun. Jeg er i tvivl om det kan være det, da hun har spist det før, og aldrig kastet op.

skal jeg bare se at få ringet til dyrlægen, eller hvad skal jeg gøre? Jeg er så ked af, at hun bare ligger og ser så skidt ud.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sløj kat
Kommentér på:
Sløj kat

Annonce