sløj kat {{forumTopicSubject}}
Kære katte-venner.
Jeg har været væk mandag til onsdag. Min mand fortæller, at vores Artemis var lidt urolig de dage. Han troede, det var fordi, jeg var væk. Da jeg kommer hjem onsdag nat, kommer Artemis og ligger hos mig - hun er lissom lidt reserveret, men ellers sig selv. Hun kommer også ogs sover ved siden af mig om natten. Og så har hun stort set ikke rørt sig siden - hun har ikke spist i næsten et døgn, har ikke været ude, er meget stille.
Vi tager til dyrlæge i morgen tidlig, men hvad tænker I her og nu?
PS Gammelt profilbillede - Artemis er en voksen Maine Coon-blandig - to år.
PPS - Artemis er neutraliseret, vaccineret. Har fået ormekur for 2 uger siden.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Mine katte trives ikke med, at blive passet, gode reagere anderledes en dag eller 2, særligt Mitti, han sover normalt hos mig, men det kan tage lidt tid før han sover hos mig, efter jeg har været væk, jo længere jo større reaktion, uanset hvor længe de har haft besøg hver dag, men det er også sjældent jeg er nogen steder med overnatning.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 113
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
mar 2008
Og tak for din interesse :DB)
jul 2008
syntes der er en del af dette i omløb i øjeblikket
godt at hun allerede har det lidt bedre. man bliver så bekrymmeret når de små er syge.
de kunne jo godt lige fortælle os hvad der er galt - det ville være meget nemmere for både os og dyrlægen.
forsat god bedring til hende
mar 2008
Ja, i hvert fald var hun god til at fortælle, at hun var syg - meget lidende blik og små piv - bare døden nær !!!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
jul 2008
jeg har - sjovt nok nogle hankatte - som også er døden nær bare de har ondt i maven... den ene Cinnamon var på et tidspunkt hos dyrlægen pga dårlig mave. Og dyrlægen spørger så hvordan katten har det. her måtte jeg så fortælle ham at katten da var ved at død. hvis man altså spurgte katten det var han så ikke
Og så har jeg også nogen af de katte som slet ikke viser noget som helst. men heldigvis kan de ikke snyde mig. har Muddi som man ikke kan mærke noget som helst på. til trods for at han bla har rendt rundt med en tandbyld så stor...
det er altid spændende at have kat
mar 2008
jul 2008
vores første kat havde flere gange været oppe og slås. Og så kom hun ind og var mega sur og ville ingenting. selv hendes bedste ven fik et par på frakken
Så vi var sikker på at hun havde været ramt af en bil. afsted til dyrlægen - sjovt nok altid i weekenden.
og hver gang viste det sig at der sad en klo i pelsen på hende. Og så snart den blev fjernet og hun fik pencillin, ja så var hun sit normale jeg
men det er da rart at de får det bedre så hurtigt
mar 2008
Måske skulle jeg gå til dyrlægen selv næste gang, jeg føler mig helt ynkelig og mandesyg
sløj kat