Devilmis har fået fin mave :D weee {{forumTopicSubject}}
Tak for alle svarene jeg normalt modtager + en update!
Jeg fik jo noget allergivenligt Specific diæt foder fra dyrlægen til Devil, og selvom mange af jer mente jeg bude have fået taget en prøve, valgte jeg at give foderet en change og hans Mave er allerede fin Intet sidder fast i pelsen længere, er meget overrasket da jeg egentlig ikke troede på det ville hjælpe. (jeg ligesom mange af jer frygtede en mavevirus)
Men hans mave er det bedste jeg nogensinde har set
Nu er problemet så at jeg prøvede at give ham hans gl tørfoder (olivers) for at se om jeg kunne skifte over eller om det er det han ikke kan tåle i maven af
Problemet er at han nægter at spise det, da specific åbenbart smager bede og knæser, (store voksen kapsler lyse) , olivers (små bløde killinge mørke)...
da Specific kun kan fås hos dyrlægen ville jeg meget gerne skifte til noget andet sensitiv foder, og så er det jo at der er tilbud på royal canin på zooplus i øjeblikket, og så tænkte jeg på sensible men det ligner meget det mad fra olivers, som han ikke finder interessant? .. bør jeg købe det eller?
har i andre gode ideer til hvad jeg skal købe nu jeg er så heldig at Devilmis mave er blevet god igen
og hvad gør jeg med den store mængde Killingefoder fra olivers? :S
jun 2011
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 15
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
HVIS det er allergi, findes der også én fra RC - hyperallergenic mener jeg den hedder.
Så er der Hills Z/D og sidstnævnte har jeg set på den engelske zooplus.
Men hvad er problemet i at købe specialfoder hos dyrlægen hvis det er dét der skal til? Ja, de tjener på det, men det gør samtlige dyrehandlere også:-)
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
VI har god erfaring med Iams Hairball til maver der er lidt løse.
Devilmis har fået fin mave :D weee