{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.293 visninger | Oprettet:

kat i løbetid hele tiden {{forumTopicSubject}}

Hej alle katte elskere skriver til jer fordi min veninde bekymret for hendes hun kat fordi hun har været i løbe tid siden hun gik af med sin sidste killing og det var starten i oktober 2011 og hun aner ikke hvad hun skal gøre ved hende og derfor ville jeg spørge jer om i har nogen råd til hvad hun kan gøre med hendes kat er indekat så den kommer ikke ud hun er bange for at hun bliver nødttil at aflive hende hvis det ikke snart holder op for hun kan ikke klare det mere venlig hilsen Kamilla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat i løbetid hele tiden
  • #2   1. mar 2012 Sig til hende at hun skal få katten steriliseret med det samme, så stopper den.

• #3   1. mar 2012 Det var godt nok lidt drastisk at ville aflive en kat , når det kan afhjælpes med sådan et enkel ting som Susan også skriv . neutralisere katten.så er der ro. Det er jo også mega synd for katten at den siden Okt. har gået med en vedvarende løbetid .

• tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
    #4   1. mar 2012 Vildt og vil aflive en kat pga løbetid... Det er enormt stressende og rigtig synd for den og være i løb konstant.
    Din veninde skal få den steriliseret og hvis ikke hun har pengene til det så var p-piller en mulighed.. Dem må hun dog ikke begynde og give i en aktiv løb så det er med og få hende givet en pille imellem.

• #6   1. mar 2012 Det er da godt nok mærkeligt at aflive sin kat fordi den følger naturens gang. Som de andre skriver så skal hun nok læse en del om katte. Hun skal også huske at det jo ikke hjælper at aflive katten og så anskaffe en ny for det vil blive det samme. Afsted til dyrlægen så den kan blive neutraliseret.

• #7   1. mar 2012 Har fået hende til at ringe rundt til nogen forskellige dyrlæger og høre hvad prisen er da hun er på su og fandt en dygtig dyrlæge (min dyrlæge) til en fornuftig pris så hendes kat bliver steriliseret på mandag sagde også det var synd at aflive hende fordi det er naturens gang at hun katte kommer i løbetid at hun så har været det så længe ved jeg ikke hvorfor da jeg ikke har så meget forstand på hunkatte da jeg selv kun har ejet hankatte

• #8   1. mar 2012 Og mange tak for alle jeres svar

• #11   1. mar 2012 Vil hun glæde sig til til tog mig også et par dage at overtale hende til det men vil gøre alt for at redde en kats liv når det ikke er en alvorlig sygdom har selv været til dyrlæge med min egen hankat et par gange hvor dyrlægen kiggede på mig og sagde jeg var pylret og min kat ikke fejlede noget men går gennem ild og vand for min kat har jo ikke anskaffet den for sjov smiley

Kommentér på:
kat i løbetid hele tiden

Annonce