1.261 visninger
|
Oprettet:
Drægtig dag 63 {{forumTopicSubject}}
Min dejlige hunmis Perle stak af hjemmefra i December, og det er nu 63 dage siden, og der er absolut ingen tvivl om at hun er gravid.
Det er vel normalt at hun føder omkring nu, ikke...
Vi har valgt at når hun har født og ammet osv skal hun være udekat, men hvornår skal jeg få hende steraliseret....
På forhånd tak
Trine
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
Hvis jeg var dig ville jeg i øvrigt ikke lukke hende ud igen før tidligst når killingerne selv spiser fast føde. Har hørt alt for mange triste historier om killinger der skulle flaskes fordi mormis var blevet dræbt i trafikken.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 189
Hvad skal jeg holde øje med af tegn, når hun skal føde, var med til hendes egen fødsel, men det er ved at være nogle år siden, så kan ikke rigtig huske det
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
Derefter skal du holde øje med om hun begynder at få veer. Hun vil trække vejret hurtigt og eventuelt gispe som en hund.
På et tudspunkt begynder hun så at presse, og hun må ikke presse mere end 1 time til 1½ før uden at der kommer en killing.
okt 2009
Kan huske hendes mor skreg, og pressede så, og skød en stråle fostervand op på mig (ikke vildt lækkert, hehe)
Hvor mange er det normalt de får, hendes mor fik 5, og det er første og eneste gang hun har født
okt 2009
Drægtig dag 63