Drægtig kat i løbetid,gode råd søges. {{forumTopicSubject}}
Jeg søger gode råd her.
Jeg har en veninde hvis hunkat blev parret over 3 dage. mange parringer, og hun gik hurtig ud af sin løbetid efter parring.
Har ændret adfærd, spiser mere og sover meget.
Efter 3 uger var hendes dievorter(patter) tydligere og mere lyserøde end før parring.
Vi talte 63 dage frem for første parrings dag og det bliver den 16marts.. Men igår begybdte hun at kalde som var hun højløbsk...Hun smider sig dog ikke, og gør sig heller ikke til..
Er hun falsk drægtig?
Kan hun være i falsk løbetid...?
Andre der har prøvet dettet?
Det er hunkattens første gang, Han katten har lavet et kuld før.
Jeg har engang hørt at hvis man parre dem for tidligt på året bliver der ikke killinger ud af det ;0(
Håber I kan hjælpe her
Nethe.
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Hun katte som har fødsel lige op over, udstiller det samme hormon som i forbindelse med løbetid - derfor kan det ses, at hankatte vil forsøge en parring på en højdrægtig hunikat....dog blive der jo så ikke en yderlig drægtighed ud af det
Skrøne med at tidlige parringer i året ikke lykkes - den har jeg alligevel ikke hørt før
Hilsen Heidi
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 51 Svar: 62
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
har ikke hørt om "super føtatio" før - altså med det navn - men jeg ved, at "super fecundatio" betyder, at der er flere fædre til samme kuld
Hilsen Heidi
mar 2009
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har en Perser hunkat der burde være i 5 uge som lige er "gået i løb"
Men hun har også røde patter og ændret sind og en lille mave, så jeg er skam også godt i tvivel ang min kat, drægtig eller ikke?
Det skal lige siges at denne løbetid ikke har været ens med de tidligere løbetider ingen kalden men lader vores hankat parre sig.....
hilsen Betina
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 40
Min kat er i 6 uge og hun opføre sig ligesom din kat, så tror måske det er mere eller mindre normalt at de ændre adfærd på den måde. Hun er helt vildt kælen og så snakker hun en del, men det er ikke som når hun ellers er i løbetid, hvor hun rigtig får mjavet igennem:-)
feb 2014
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har en hunkatte.
Hun stak af, da hun var i løbetid og var ude i et døgn. Da hun kom hjem gik der kun et par dage og så var hun ikke i løbetid.
Jeg er ret sikker på at hun blev parret, mens hun var ude og hun har vist alle tegn siden.
Hun løb væk og skulle være parret den 22. Januar, så hun skulle nu være i 5. uge.
Så kommer mit spørgsmål.. Nu er hun i løbetid igen, efter fem uger.
Hun snakker meget mere, hun stritter med numsen og kaster sig rundt på gulvet.
Er der nogen der ved noget om noget, så vil jeg meget gerne høre om det:-)
-Helena
Drægtig kat i løbetid,gode råd søges.