{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun skal aflives :´(
  • #2   14. feb 2012 Tak skal du ha smiley

Dejlige katte du har, i sær bandit smiley

• #3   14. feb 2012 Jeg fik min dejlige Pixie aflivet igår da hendes nyrer var stået helt af, hun spiste og drak ikke, og penicillin hjalp selvfølgeligt ikke, så dyrlægen sagde at det var det eneste fair, og jeg var enig, men for pokker hvor gør det bare ondt i hjertet at miste et elsket dyr smiley

• #4   14. feb 2012 Åh hvor er det synd... Ja det gør forfærdeligt ondt :´(

• #5   14. feb 2012 Tak smiley

• #7   14. feb 2012 Mange tanker herfra smiley Sov sødt Fiona

• #9   14. feb 2012 Tusind tak Kirsten...

Nu er det overstået, og ved hun har det bedere nu...

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   14. feb 2012 Hej..kristina ja.. min elskede skovkat blev også aflivet kl 16 idag..det var nyerne..og den var også gået hen og blevet skind og ben..så jeg ved udmærket hvordan duogså har det nu..

• #11   14. feb 2012 Ej hvor pudsigt....

Det gør så ondt...

Og man kan ikke begrave dem når jorden er frossen smiley

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #12   14. feb 2012 ja..det er en træls beslutning at være med til...men jeg ved at jeg har gjort den noget godt..ved at den ik lider mere smerte..
    jeg tog min med hjem og kunne heldigvis komme i jorden og få den begravet et godt sted i min have..

• #13   14. feb 2012 Føler med dig. Jeg fik aflivet min hund i dag, så jeg ved også hvordan du har det. Jeg synes det var en hård beslutning, men jeg føler også at jeg har fået fred med mig selv, over at jeg har taget den rigtige beslutning på hendes vegne.
    Jeg ser det, som det sidste "bevis" på min kærlighed til hende.

• #14   15. feb 2012 Hej kristina R

Ja jeg har oplevet det samme med min Bølle, fik at vide han havde noget med leveren, nyrne & oven i det havde han også fået sukkersyge. så jeg blev nød til at aflive ham da han nærmest kun skin og ben til sidst. Det ville være syndt andet. Savner ham stadig snøf.
    Så jeg følger med dig. smiley
    Du kan se ham her hvis du vil, du behøver ikke hvis du ikke vil: http://kattegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=3580

Potekram Fra Mig

• #15   15. feb 2012 Nååå.... Hvor var det synd, han så virkelig dejlig ud!

• #17   15. feb 2012 Har også prøvet det - gamle Børge's nyrer stod også af, og aflivning var det eneste rigtige.... piv savner ham endnu.
    Men han har da fået en flot, flot profil herinde smiley

Knus og kram..... og RIP til den dejlige misser

• #18   15. feb 2012 Wauw hvor var børge flot!!

• #19   15. feb 2012 Jeg har ikke lige prøvet det med at det var leveren den var galt med..

Men jeg mistede for 5 år siden min Perser Choko, da hun døde af et nyresvigt.

Jeg gik på efterskole dengang vi fandt ud af det. Og jeg havde egentlig godt lagt mærke til at, hun søgte hen på de varme ting.
    F.eks. min stationære computer, min dyne/pude og min vindues karm (vinduet var sødøstligt vendt, så der var altid sol) smiley

Men havde egentlig ikke tænkt længere over det..
    Så ringer min far så og fortæller at Choko missen, er tabt sig så meget, har blå tunge, og intet vil spise, og prøvede de at putte noget i hende høl hun, fordi det gjorde så ondt..

De valgte at tage hende til dyrlægen, så hun kunne sove stille ind uden smerter, men da de kommer der op siger tøsebarnet derinde..
    "Dyrlægen er her ikke idag, i er nødttil at komme igen i morgen", selvom hun vel og mærke kan se at katten lider.

Så de tog hende med hjem, og ville så tage hende til dyrlægen dagen efter, men de fandt hende død i sin kasse.. og de begravede hende i haven..

Nej hvor jeg tudede ved hendes grav, da jeg kom hjem fra efterskolen smiley
    Aldrig har jeg haft så lidt respekt for dyrlæge, som lige præcis der.

• #20   15. feb 2012 Fy for en historie, øv hvor er det synd!

• #21   15. feb 2012 Kristina: Ja og jeg bliver stadig ked af det, når jeg ser billeder af hende, for jeg føler ikke, at jeg fik sagt ordentligt farvel, og nu er vi så flyttet fra det hus, og det er sat til salg.. Så kan ikke bare liige tage over og besøge hende smiley

Har også sat hende herind, som et ære og et godt minde.

• #22   16. feb 2012 Ka jeg godt forstå, hvor så hun bare sød ud smiley

• #23   16. feb 2012 Takker Kristina smiley
    Han var også en speciel kat - og flot! Jeg er stolt af, at jeg fik lov at være hans mor smiley

Charlotte - hold da op en sørgelig historie.... kan godt forstå, at tilliden til dyrlægen fik et ordentligt knæk der!
    Det er da totalt chokerende!!

• #24   16. feb 2012 Maiken: Gudskelov fik min egen kat, en god dyrlæge..
    Han var rigtig god ved hende. smiley

Men ja, jeg har anbefaldt mange af mine venner ikke at tage til den dyrlæge

• #25   16. feb 2012 Det mindste de kunne have gjort var da at ringe efter en anden dyrlæge, eller henvise til en..... for fanden katten var jo dødssyg.....

Men den fik da fred til sidst.... og er sikker på den ikke følte sig svigtet på nogen måde. smiley

• #26   16. feb 2012 Ja, netop også det jeg tænkte.. Jeg hadede tøsebarnet, da min far fortalte det..

Hun var min lille Chokomis.. og hun gad ikke engang hjælper hende smiley
    Og nej hun føler sig ikke svigtet, men jeg ville sådan ønske , jeg havde været der de sidste timer, bare for at berolige hende.

• #27   16. feb 2012 Kender det..... heldigvis var jeg der for min Børge. Men de katte mine forældre havde, var det ikke alle jeg var hos, da de døde.... og man glemmer det bare ikke. Man vile ønske man kunne være hos dem, og berolige dem til det sidste. De er jo ens kæreste eje, og man vil bare gøre ALT for,a t de har det godt.

Min mand gloede også på mig, og sagde "det er bare løgn" da han hørte det!! Han mente også at hende "tøsebarnet" fandmer kunne gøre mere, i stedet for at afvise dine forældre.
    Jeg mener - hun kunne sg da se, at katten var døds syg.....

• #28   16. feb 2012 Præcis smiley
    Men som sagt, så fik min egen Sunshine, den nye dyrlæge der kom til byen. Og han er en flinker mand smiley

Selvom hun ikke kan lide ham smiley

og som et minde har jeg min lille mis herinde også, så kan jeg kigge på hende hverdag smiley
    I hjertet gemt, men aldrig glemt smiley

• #29   16. feb 2012 Hæ hæ - min gamle misser HADEDE også dyrlægen. Men fik ham aflivet hos en anden, fordi min var booket helt op den dag. Han var heldigvis helt rolig, og tog det rigtig flot

Man glemmer dem aldrig - og forhåbentlig hygger de sig oppe i "missehimlen"

Kommentér på:
Hun skal aflives :´(

Annonce