{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.090 visninger | Oprettet:

Misty skal aflives :'( {{forumTopicSubject}}

Vores gamle kat skal aflives i morgen.. smiley hun har enten leukæmi eller katte-aids og hun er gravid såe...det skal jo gøres før hun føder.. det er bar såå synd for hende.. så jeg tror at jeg sletter hende i morgen.. eller skal jeg lade hende blive herinde som et minde smiley men jeg opretter den nye vi får i morgen fra mit arbejde...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Misty skal aflives :'(
  • #1   1. sep 2004 HVor er det surt for dig.. min gamle kat havde også katte læukemi... Håber at du får det godt med din nye kat..
    Knuzar

• #2   1. sep 2004 tak smiley hun blev aflivet idag på mit arbejde.. dyrlægen gav hende to sprøjter og så døede hun i mine arme.. smiley jeg har aldrig set nogen dø før.. smiley men jeg har taget en ny med hjem.. hun er lidt mærkelig nu for hun har været buret inde i 3 mdr.. synd for hende... men nu er hun her og kan hygge sig md os og vores andre katte, når hun altså engang er faldet til nede i udestuen.. hun er rimelig voldelig... men det er klart...

• #3   1. sep 2004 Hvor synd for dig, men du er ikke den eneste jeg havde en kat som havde katte-aids!
    Hun skulle også snart have killinger der hvar faktisk mindre end to uger til!

• #4   3. sep 2004 Årh, ved hvor hårdt det er at sige farvel til en kat smiley har selv lige sagt farvel til min kat, Sif, har alligevel oprettet hende herinde, som minde.....

Kommentér på:
Misty skal aflives :'(

Annonce