{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Flytning, forbi dyrlæge.- hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Davs alle smiley

Da jeg er flyttet hjemme fra her i januar, er det meningen at mine to pels klumper skal med mig..

De skal dog registreres i mit bofælleskab, det er også fair nok. Dog ligger landet sådan, at mine katte er. Ja meget gamle den ene er fra 95 den anden fa 2000. Min mor har søgt og søgt, men vi kan ikke finde papirende hjemme, på deres øremærkning osv. ( skal kunne bevise at de katte jeg ar, også er dem :))

Jeg har aftale med en veninde at hun hjælper mig med at flytte dem. Dog skal de inden de kommer her ned til mig, også lige have en ny vaccination.

Mine spørgsmål er så. Kan man, når man er hos dyrlængen evt få han/hende til at udskrive mig nogle nye papirer på mine katte, da de begge er øremærker osv. og derfor er registreret,. ? - Eller er det noget jeg selv skal/ kan ordne, evt over nettet?

Kan en vaccination klares på en dag, eftermiddag ( det er mange år siden jeg ar været forbi en dyrlæge, så kan derfor ikke huske dette længere :I)?

Og til sidst kender i nogle der kan disse to ting, altså finde nogle papirer på mine katte og give dem en vaccination i Albertslund eller omegn?..

Og hvad det evt til koste :)?

Pyha en del spørgsmål. Håber der sidder nogle der ude der kan hjælpe mig;).

Mvh Malene J

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning, forbi dyrlæge.- hjælp :)
  • #1   9. feb 2012 En vaccination tager 5 minutter smiley
    og jeg vil da tro at dyrlægen kan hjælpe med nogle nye papirer smiley

• #3   9. feb 2012 Det er godt nok nogle gamle katte at flytte med :-/. Er det slet ikke muligt at de kan blive hvor de bor?
    Pga. den uundgåelige stress ved flytning er det en dårlig ide at vaccinere lige inden flytningen.
    Det må være katteregistret der kan vejlede mht. papirerne. Men jeg synes virkelig det bør overvejes en ekstra gang, om det er ok at flytte en 17 årig kat til nyt miljø.

• #5   9. feb 2012 Godt, så er jeg ikke den eneste med den tanke at der er nogle gamle katte at flytte med!

Måske du skulle overveje at lade dem blive hvor de er, og så anskaffe en killing istedet for?

• #6   9. feb 2012 Tro mig, jeg ville helst undgå dette og har tænkt mange ting... Men min mor har givet mig et svar, enten får jeg dem med, eller også bliver de begge aflivet, hun nægter at have dem.. og det kan jeg bare ikke bærer. - måske meget egoistisk, ja.. men i kender ikke situationen bag alt dette inden, og vil helst ikke forklare det :).

de var allerede sidste sommer hos min moster i næsten 7 uger pga store renoveringer der hvor jeg boede hos min mor.. Det sagde de heldigvis intet til smiley - Så derfor tager jeg chancen, og håber på det bedste.

Men tror bare jeg sletter/ lukker emnet, da jeg har fået nogen lunde svar på det jeg søgte..

• #8   9. feb 2012 Okay :). er bare sjældent her inde, og vil ikke starte en diskussion, om hvorvidt det er okay eller ej, da det allerede har været et forbandet svært valg. :/.
    Og håbede dette var det bedste sted at søge et svar på de spørgsmål øverst smiley
    - Jeg vil jo ikke, som ingen andre, min katte noget ondt, tværdigtmod. jeg har været hjemme hver weekend efter jeg flyttede fordi min katte, bare har været ved siden af sig selv i hverdagene. Og når jeg så er der.. er de som klister tape :I.. sidste weekend var jeg ikke hjemme.. min mor ringende og sagde at den gamle var meget miavende og tja ved siden af sig selv.. ham og jeg har også altid haft en specielt bånd.:/

Kunne være man skulle skrive her inde senere, når de kommer ned, for at fortælle hvordan de ha de. Så andre, som du selv siger, kan se om det fungere eller ej :).

tak for svarende, men håbe i har forståelse for situationen smiley

Mvh Malene

Kommentér på:
Flytning, forbi dyrlæge.- hjælp :)

Annonce