{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunkat, løbetid
  • #1   18. mar 2010 Min hunkat er det ikke nemt at se på.. hun siger intet og opfører sig som hun plejer.. pludselig hopper min kastrat bare på hende.. og hvis hun ikke gør modstand, er det en god chance fordi hun er i løbetid

• #2   18. mar 2010 Jeg var den heldige vinder af en meget ynkelig hun kat for 3 uger siden. Der var ingen tvivl. Hun stak numsen i vejret hele tiden og pev så man blev skør af det! smiley

• #3   18. mar 2010 min kat har lige været i løbetid ..
    og der var INGEN tvivl.. hun stak numsen lige i vejret konstant, og man kunne føre en hel samtale med hende, fordi hun bare hylede hele tiden -ret skægt faktisk..

spørgsmål:
    hvor lang tid kan der gå fra én løbetid til den næste?

• #4   18. mar 2010 så vidst jeg har læst mig til i trådene herinde, er det forskellige, nogle går der lang tid imellem andre kan faktisk gå fra den ene løbetid til den anden..

Så hvis katten ikke skal bruges til avl er det bedste at få den sterilliseret så hurtigt som muligt, så den ikke skal rende rndt og blive frusreret igen og igen

• #5   18. mar 2010 det er mere fordi ..
    jeg vil gerne have killinger, men hun har ikke rigtig fundet nogen at parre sig med..
    syntes i det er iorden at sammensætte to katte bare for at parre sig?

Kommentér på:
Hunkat, løbetid

Annonce