{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

HJÆLP katte og ledninger {{forumTopicSubject}}

hej allesammen

jeg har to dejlige katte herhjemme, men på det seneste har vi fået et problem

de leger med vores ledninger og bider dem over allevejne så snart vi ikke er hjemme

den ene har jeg haft i et år og den anden et halvt år..
og deres lille leg er først startet for ca en måneds tid siden

nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre

det er rigtig træls at komme hjem og så halvdelen af vores ting ikke virker fordi de hiver stik ud af computer osv og bider ledninger i stykker

er bange for at de skal gå hen at få stød af det
men kan jo ikke rigtig fjerne alt elektrisitet i huset ..

Håber der er nogen der kan hjælpe ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP katte og ledninger
  • #1   30. jan 2012 mener nok jeg har læst et sted at man kunne smører dem ind i noget, så det smagte dårlig. jeg kan desværre ikke huske hvad det er, men det skulle være meget effektivt. du kunne jo prøve at søge på det smiley

• #3   30. jan 2012 citron saft ..
    okay.. jeg tænker bare at det er en meget skarp lugt..
    kan de så overhoved gå i nærheden af tingene ?

• #5   30. jan 2012 Camfer creme er bedre end citronsaft smiley Hvis ikke du har mulighed for at skjule dem på anden måde, hvilket jo er bedst, da det kan være farligt hvis det er strømførende ledninger... Men en creme med Camfer i, virker rigtig godt smiley

• #6   30. jan 2012 Camfer-creme er noget af det bedste og også en del bedre en citronsaft. Det fåes for ca 20 kr i brugsen for en tube. Ellers findes der noget der hedder bitterspray. Har ikke prøvet det, bruger selv kun Camfer, hvis nogle af mine skulle få lyst til den slags farlige ting.

• #8   30. jan 2012 vi har ikke mulighed for at dække alle vores ledninger til desværre.. ellers var det helt sikkert gjort..

men vil da helt sikkert prøve at få fat i dette camfer creme..

tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
HJÆLP katte og ledninger

Annonce