{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Opkast! {{forumTopicSubject}}

Min kat Ludvig har i går morges kastet godt og grundigt op.. Man kan ikke mærke noget på ham da han er som han altid er. Leger, kæler, spiser, drikker, går på toilettet osv. I dag har han kastet op 2 gange..

Skal jeg prøve med noget skånekost i dag og så ringe til dyrlægen i morgen, eller hvad synes i??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opkast!
  • #1   26. jan 2012 Det er meget store klatter han kaster op.. Brunt og gult..
    Har aldrig set ham kaste hårboller op, så ved ikke hvordan det ser ud smiley
    I går var brækklatten på størrelse med en hundelort..
    Det er mere som om han ikke kan holde maden i sig..

• #2   26. jan 2012 Nej der går lige en times tid inden han kaster op..
    Ja det her ligner også lort, eller, hans mad bare i en anden konsistens smiley
    Han "piver" eller "miaver"´højt når han skal til at kaste op.. Så det lyder bestemt ikke som om at det er rart..

• #3   26. jan 2012 Jah.. smiley Jeg er ikke helt utryg, for han opføre sig ikke som en der er syg... Så jeg tror jeg starter med noget skånekost og sørger for at få masser af væske i ham, og hvis det ikke er holdt op i morgen, så ringer jeg..

• #4   26. jan 2012 Måske det er det fodder du bruger til ham? nogle katte kan ikke rigtig fordøje alle de kornprodukter der er i noget tørkost.

• #5   26. jan 2012 Der har aldrig været noget før nu...
    Tror såmænd at foderet er godt nok smiley
    De får Arion Adult tørkost og LUX vådfoder fra Aldi..

• #6   26. jan 2012 Det var også først efter et år mine begyndte at kaste op og da jeg skiftede fodder til noget med mere kød i er de stoppet smiley Og jeg brugte det fra dyrelægen - husker desværre ikke hvad det hedder.

Kommentér på:
Opkast!

Annonce