3.860 visninger
|
Oprettet:
Opkast? {{forumTopicSubject}}
Hej KG.
Jeg vedhæfter lige et billede som i gerne må give et bud på hvad er. Vi regner selv med at det er opkast, og har fået tid til dyrlægen osv. Men igår blev vi helt i tvivl, fordi det normalt er lugtløst, men det var det ikke igår. Så kan det være afføring?
Vi fik at vide vi skulle holde øje med det indtil vi skulle til dyrlægen, så det er rart lige at vide hvad det egentlig er .
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg syntes dette ser ud som når min ene kat, nu og da, spiser en masse foder, for at frempovokere opkastning af hårboldt, og det selvom han har græs.
Det er fint du har kontakt med dyrlægen, tag billedet med eller en frisk prøve, det er en hjælp
jan 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 38
det sker mest hvis der er en dag de får mere tørt end vådt til mad. dyrlægen mente den ene kat måske stressede den anden når den spiste, og den derfor spiste for hurtigt. men nu må vi se hvad de siger til undersøgelsen.
billedet skal hvertfald med, og en frisk prøve hvis de laver en på dagen, eller dagen op til :).
og tak for svar !
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
Og til tider lugter det meget slemt
jan 2012
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Men hvis katten virker glad og spiser/drikker/går på bakke/leger, skal du ikke bekymre dig
jan 2012
det passede heldigvis med at de alligevel snart skulle have en sundhedsundersøgelse, så vi kunne lige så godt få bestilt tid så der også kunne blive tjekket om der nu var noget galt .
Opkast?