{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Bitten J
Bitten J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Kan I give et godt råd.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vi har fået nogle problemer med vores 4 dejlige hankatte og vi aner bare ikke vores levenede råd og vi vil helst ikke af med dem da de betyder rigtig meget for os, så håber I kan give lidt råd til os..

Vi købte for ca 9 måneder siden 2 hankatte (søskene) samt fik 2 Hankatte (søskene) foræret, de har bare kunne sammen lige fra dag 1.
Og de har haft så meget glæde af hinanden..

Men men nu er historien noget helt andet.. De ryger på hinanden, slogs og er rigtige onde mod hinanden også pludselig kan de lægge ved siden af hinanden og ingen problemer.. ???
Dette er jo nok fordi de er ved at finde ud af rangorden, men syntes det er ret voldsomt..
Den ene kommer kun hjem hvis de andre ikke er der..

Også er de begyndt at tisse ALLE steder, det kan jeg bare ikke havde og de strinter osv...
Vi gør grundigt rent efter dem, men lige meget hjælper det..
Det så slemt at vores hvalpe på 5måneder er begyndt at tisse inde igen. for det lugter jo så godt ?????

Skal lige fortælles jeg er blevet alvorligt syg og denne nye adfær er kommet derefter, ved ikke om det har noget at sige men nu ved i det smill..

Kan det hjælpe at få dem alle 4 kastereret ???

Vi har før disse 4, haft 2 han katte sammen og de havde ingen problemer sammen, de har heller ikke tisset inde eller noget. så det helt nyt for os..
Disse 2 fik vi aflivet samtidig da de var 12år og den ene blev syg og der ikke kunne gørese noget for ham. og vi viste den anden ikke kunne undværer den anden..

Kan I hjælpe os ??? give et godt råd ???

På forhånd tak..

Hilsen Bitten og familie..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan I give et godt råd..
  • Bitten J
    Bitten J Tilmeldt:
    jan 2012

#1   23. jan 2012 Hov glemte at fortælle de er udekatte, de kan gå ud som de vil..
    Samt har de 3 kattebakker, dem bruger de nu kun når det er regnvejr hehe.. bakkerne bliver renset 1x om dagen eller hvis vi ser der noget i dem..

• #2   23. jan 2012 Få dem kasteret i en hulens fart...fertile hanner kæmper om domænet, og pisser overalt.

• #4   23. jan 2012 Jeg syntes helt bestemt også de skal kastereres straks.
    For det første risiker du du strinter alle stede, for at afmærke teritorium.
    For det andet hjælper dine katte med at lave flere killinger der måske kommer til at rende rundt og øge kattebestanden også.
    Og hvis du tager et kik her inde eller på dba så er der rigeligt i forvejen som folk ikke kan komme af med...
    Jeg syntes dine katte er bedst tjent ved at blive dejlige kastrater.
    Det vil helt sikker give mere ro i flokken smiley
    Håber du får styr på tropperne.

Lene og høgerstedets skovkatte

• Bitten J
    Bitten J Tilmeldt:
    jan 2012

#7   23. jan 2012 Hejsa

Så har jeg hermed bestilt kastration af alle 4 smill

Dejlig I gad at give jers besyv med.. tak..

• #9   23. jan 2012 Godt du har bestilt tid, for det er også mit råd.
    Det er helt naturlig adfærd, når der er tale om 4 fertile katte.
    For at være sikker på at de sidste lugt-rester er væk, så vask i eddikevand eller rodalon. Jeg bruger selv eddike, den hvide, og det er 100% effektivt og koster kun en brøkdel af rodalon, der endda er giftigt for kattene.

• #10   23. jan 2012 Vores "gamle" hankat på 6 år var heller ikke kastrat da vi fik ham og han strintede over alt. Det var så slemt at jeg forbød mine børn at tage legekammerater med hjem før han var kastreret.
    Ca 3 uger efter kastrationen holdt han op og det lugtede ikke mere. Så super at de skal kastreres.Men husk der går lige 3 uger inden hormonerne er helt ude af kroppen.

• Bitten J
    Bitten J Tilmeldt:
    jan 2012

#11   23. jan 2012 Rina D: dejligt lige at vide, ellers ville vi da helt sikkert tro det ikke havde hjulpet smill

KH Bitten

Kommentér på:
Kan I give et godt råd..

Annonce