Fra inde til ude {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg kunne godt bruge nogle gode råd ang. min kat.. Han er en indekat, men det er som om han keder sig herinde, og selvom jeg leger med ham, og min kærestes børn leger med ham..
Jeg går nogle ture med ham, så snart jeg kan, men det er ikke noget han synes er særlig skønt, og han virker mere skræmt end tilpas med situationen
Men nu skal vi flytte om omkring en månedstid, sammen med min kæreste..
Det er ude på landet, et sted hvor der ikke er så befærdet, som der er her i byen hvor vi bor nu.. Her ville jeg gerne han kunne være mere ude end inde.. Han er 8 mdr gammel, og som skrevet altid været vant til at være inde, pånær når vi går ture
Har i nogle gode ideer, råd eller oplevelser i kunne tænke jer, at dele med mig :)???
Mvh Maria
maj 2008
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 82
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Hold den inde et stykke tid. Tror den vil være forsigtig i starten. Det var mine.
Det med indekatte, katte i løbegård og udekatte vil vi aldrig blive enige om herinde. Det vil der aldrig blive enige om. Jeg respekterer andres meninger, men mine er blevet mere rolige, nu de er ude. De får jo brændt noget krudt af og er vildt stolte, når de kommer med en mus.
Jeg er tit bange for, om der sker dem noget, men har alligevel valgt de skal have lov til at komme ud, nu jeg ikke har mulighed for løbegård. Der kan jo være farer alle steder - Og indekatte kan også falde ned og komme til skade eller i klemme....
Følg dit hjerte og gør hvad su synes er bedst for katten og dig selv...
- Skal også flytte sammen med min kæreste. Det er også lidt problematisk, da han har 2 katte. Vi vælger hjem efter kattene. Ikke tæt på hovedvej eller andre veje med hurtig kørsel og med træer/skov i nærheden...
Anskaf evt en katteringklokke, hvis der ikke kan indsættes kattelem. Ellers kan du jo lade katten være inde om natten f.x.
aug 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 10
jan 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
Fra inde til ude