2.205 visninger
|
Oprettet:
Lykkeline - *BEVAR ANNAGADE*
17. jun 2007 Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 32 Svar: 138
17. jun 2007 Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 32 Svar: 138
Min kat graver regnorme op {{forumTopicSubject}}
Min kat er begyndt at grave regnorme op i stor stil. Hun finder dem i jorden i haven og slæber dem med ind. Jeg fatter ikke hvordan hun kan høre hvor hun skal grave - for ja, hun graver efter dem og kommer ind med hele skærmen fuld af jord og mudder. Det er helt vildt ulækkert, for hun ligger dem på gulvtæppet i huset. Har undret mig over om hun mon kan høre dem i jorden, altså om regnormene udsender nogle "signaler/lyde" som kattene kan opfange? eller er hun bare heldig. Puha det er ulækkert, især med regnorme i sengene
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
Åh katte
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 32 Svar: 138
Ja, gaver er det jo, hun får også masser af ros, men kompost har vi ikke, og hvis vi smider dem ud i haven igen henter hun dem med det samme - det er jo lidt nemmere end at grave en ny op, haha. Så jeg er begyndt at gå en tur ud foran vores hus hver gang hun kommer ind med en orm, og ærlig talt, det er ofte 4 i timen eller sådan noget :-p.. Jeg har bare et for stort dyrehjerte til at skylle dem ud i toilettet som min mor synes at vi skal. Det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til når de er levende.
Jeg synes at det er lidt betrykkende at vide at hun må kunne høre dem, så giver det da i det mindste lidt mening at det er orme hun vælger at fange det er jo også et nemt bytte
jun 2019
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 4
Min kat graver regnorme op