Købt en "misvedligeholdt" killing :( {{forumTopicSubject}}
Ja øv......!
Jeg fik min lille nye killing hjem i lørdags.. Jeg spurgte om hun havde fået ormekur og loppekur og ja det havde hun. Hun var lige som hun skulle være.. - og hun så tilmed rigtig fin ud.. Der var intet at se..!
Da jeg kommer hjem med hende begynder hendes øjne at løbe og næsen ligeså.. Jeg tænker hvad faen, det kan hun jo ikke få på to timer, og senere på aftenen bliver det værre.. Jeg skriver til den tidligere ejer at hun altså har løbende næse og meget øjnbetændelse så jeg forventer / håber hun betaler det, idet jeg lige har fået hende derfra, og det jo er der problemerne er opstået... Men hun siger bare "held og lykke, hun er dit ansvar nu." Hmm.. Jaja men altså det er jo en kat der i forvejen var dyr men hun forsikrede mig at killingen var rask.. Year Right!!!
Idag børster jeg hende (har ikke kunnet gøre det før fordi hun var bange for mig og enormt nervøs) første strøg er der så 4!!! Lopper... Og det fortsætter!!! Jeg har reddet pelsen igennem halvanden time, inden de nogenlunde var væk. Der var så vildt meget gammelt eskrementer fra lopper at i tror det er løgn..
Hold op hvor er jeg skuffet på tidligere ejer!!
Hvad stiller man op?! Ih...
Knus en meget overrasket killinge"mor".. meeeeen dejlig, det er hun!!!
Tak fordi du læste med...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Nåh ja, lopperne får den anden jo også.
Ak ja ...
Har for to måneder siden solgt en kat - den har JEG nu betalt dyrlægeregninger på der langt overstiger kattens pris. Har naturligvis tilbudt at tage katten retur og betale købsprisen tilbage - men ejeren vil ikke af med katten,m som iøvrigt stadig ikke er rask
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 35
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 108
Opdrætter vil intet gøre - det er mit ansvar nu , som hun siger...er bare så mega træt af det....
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 12 Svar: 41
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Emner: 6 Svar: 109
Ansvarlige opdrættere laver købskontrakter, son gerne skulle sikre købere mod store regninger hvis killingen viser sig at være syg ved indflytning.
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 108
Jeg er smask forelsket i KILLINGEN men på ingen måde i hendes husboer..
Øv altså. Jeg ved, at jeg i princippet intet kan stille op, men havde sgu håbet på en mere loyal og ærlig person i hende jeg har købt af. Sådan virkede hun, virkelig!! Snydt!!
Dk: hva er det for nogen piller? Kan man få den med dr.dyr?
Begge katte fik eb pipette i nakken igår aftes efter jeg havde reddet dem, så jeg gik med det samme igang!!
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Og når der skrives passe med orme og loppekur, kan man stikke det et vist sted hen.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Købt en "misvedligeholdt" killing :(