7.012 visninger
|
Oprettet:
Kastreret kat har stadig lyster? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
I dag så jeg min 1 årige hankat Victor bide sig fast i sin bror Snifs nakkeskind, hvorefter han lavede lyde og bevægede underlivet, som om han skulle til at parre sig med ham. Han har været kastreret næsten siden vi fik ham, så han har aldrig været på en hunkat. Kan en kat pludselig få disse lyster, og er der noget man kan gøre? Det var jo ikke ligefrem rart for den anden kat, og Victor lød noget frustreret!
Hilsen Hanne
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
jun 2010
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 3
Nu har jeg været med på Kattegalleri i noget tid og jeg bliver sjældent rigtig klog af det fordi der er alt for mange der udtaler sig om noget de reelt ikke ved noget om men kun gætter.
Erfaringer kan godt bruges men altså .........
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Og det er sgu da langt bedre at folk rent faktisk understreger at <b>Jeg tror...</b> eller </b>Sådan gør min...</b> frem for at sidde og bilde folk ind at det er <b>Fordi sådan er det bare...</b>
Hvis det er fakta du er kommet efter, så er du landet det forkerte sted!!!
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Det er ikke spor nyttigt at ødelægge en tråd med et så surt opstød.
Tilbage til sagen. Elvis havde det samme problem i foråret og det gik ud på at Freddie blev lækker når han kravlede under et kludetæppe. Så besteg Elvis ham indtil han var færdig med hvad der sig tilhører - lilli gris:-). Han gik Zylkéne i ca. 2-3 mdr. for at dæmpe lidt på sagerne og det hjalp.
Kastreret kat har stadig lyster?