{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.012 visninger | Oprettet:

Kastreret kat har stadig lyster? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
I dag så jeg min 1 årige hankat Victor bide sig fast i sin bror Snifs nakkeskind, hvorefter han lavede lyde og bevægede underlivet, som om han skulle til at parre sig med ham. Han har været kastreret næsten siden vi fik ham, så han har aldrig været på en hunkat. Kan en kat pludselig få disse lyster, og er der noget man kan gøre? Det var jo ikke ligefrem rart for den anden kat, og Victor lød noget frustreret! smiley
Hilsen Hanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastreret kat har stadig lyster?
  • #2   1. jan 2012 Det gør mine katte også ind imellem.. Hunkatten springer også nogle gange på hankattene, så mon ikke bare det drejer sig om dominans, som Susan siger?! smiley

• #3   1. jan 2012 Det har begge mine 2 kastrater også gjort på mine hunkatte, og nogengange bliver de endda "klistret/våde" i pelsen efter - så tror godt de kan have lyster, men bare skyder med "løst krudt" - men ja det kan vel sagtens også være dominans som de andre siger, det virker bare sært når der på mine ihvertfald godt kan komme noget vådt ud, siden damerne bliver helt klistret bagefter smiley

• AA
    AA Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 3
    #4   3. jan 2012 Jeg synes det ville være rart hvis folk kun udtalte sig hvis de virkelig vidste hvad de snakkede om og ikke bare noget med "tror måske det kan være ... eller min kat gør sådan" eller "jeg vil skyde på"
    Nu har jeg været med på Kattegalleri i noget tid og jeg bliver sjældent rigtig klog af det fordi der er alt for mange der udtaler sig om noget de reelt ikke ved noget om men kun gætter.
    Erfaringer kan godt bruges men altså .........

• #5   3. jan 2012 Nu fortæller jeg bare sådan som mine gør smiley der er ik nogen der kan være 100% sikker på noget som helst når folk ikke selv er en kat .. så hvorfor sku man ikke have lov til at komme med hvordan man selv opfatter det ? Det er da en langt ude kommentar at komme med lige til det her emne... selv eksperter kan næppe vide sig helt sikre på noget som helst med katteslyster eller ej.

• #6   3. jan 2012 Ja det var dæleme et surt opstød, der lige kom der. Heller ikke særlig konstruktivt til tråden vil jeg så sige.

• #7   4. jan 2012 Nu troede jeg at et FORUM var beregnet til diskussioner og uddeling af erfaringer...

Og det er sgu da langt bedre at folk rent faktisk understreger at <b>Jeg tror...</b> eller </b>Sådan gør min...</b> frem for at sidde og bilde folk ind at det er <b>Fordi sådan er det bare...</b>

Hvis det er fakta du er kommet efter, så er du landet det forkerte sted!!!

• #8   4. jan 2012 Anette: Dette kaldes erfa-udveksling og kan være en meget nyttig ting.
    Det er ikke spor nyttigt at ødelægge en tråd med et så surt opstød.

Tilbage til sagen. Elvis havde det samme problem i foråret og det gik ud på at Freddie blev lækker når han kravlede under et kludetæppe. Så besteg Elvis ham indtil han var færdig med hvad der sig tilhører - lilli gris:-). Han gik Zylkéne i ca. 2-3 mdr. for at dæmpe lidt på sagerne og det hjalp.

Kommentér på:
Kastreret kat har stadig lyster?

Annonce