{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Tisser stadig. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil hører om der er nogle af jer, der kan give os nogle gode råd. Jeg har før bragt dette på forummet, men troede endelig at han var stoppet.

Jeg har kastrat hankat, på lidt over 3½år, han tisser på vores ting, især mine og vores datters. Han har flere gange været ved dyrlægen, som tror at det er stress, men de er ikke helt sikre, han er blevet tjecket for urinvejs infektion, de andre gange han har været hos dyrlægen. De var prøvet at give ham Zylkene og en hormonbehandling. Zylkenen virkede ikke på ham. Hormonbehandlingen virker i ca 1-2 uger, så tisser han igen.

Vi troede at det var slut med hans tisseri, han har ikke tisset uden for kattebakkerne i 4 måneder, men i dag har han gjort det igen. Vi aner ikke hvad vi skal gøre, og vi kan snart ikke mere.

Håber at der er nogen med nogle gode råd.

Heidi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser stadig.
  • #1   31. dec 2011 er det den samme dyrlæge han er blevet kastreret ved, som undersøger ham? Jeg tænker bare på, når han reagerer på hormonbehandlingen, og det kun er "hunkønsting" han tisser på, så tyder det på det er hormonelt. Kan han være kryptocid. Altså at den ene sten ikke var faldet på plads før kastrationen.

• #2   31. dec 2011 Nej det er ikke samme dyrlæge. For den dyrlæge der kastrede ham, kunne jeg ikke lide, så fandt en anden, som jeg er fuldt ud tilfreds med.

Hvad jeg forstod på den gamle dyrlæge, blev begge sten fjernet.

Men det er vær at undersøge.

Kommentér på:
Tisser stadig.

Annonce