hvilket foder? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt, at der sikkert ligger et hav af tråde i forummet om foder, men jeg orker ikke at læse alle igennem for at finde det svar, som jeg søger
Jeg skal have fundet noget nyt foder til min norske skovkat, som min snart 7 måneder gamle killing også må få, da jeg ikke kan dele deres måltider op, for den store fungerer bedst, hvis maden står fremme hele døgnet - på den måde grovæder han ikke, og jeg skal ikke gå i seng med dårlig samvittighed over, at han har tømt sin skål
Lige nu får de begge Royal Canin Young Male, men jeg må sande, at jeg ikke har råd til at købe en sæk foder til over 500,-, når jeg er på SU.
De få krav jeg har til foderet er, at det ikke må indeholde for meget fedtstof, da han har tendens til at blive tyk. Det skal forebygge urinvejssten (gør det meste foder dog), og så skal det gerne indeholde det, som katten har behov for
Det skal nok lige siges, at begge er indekatte.
Jeg har i forvejen kigget på Arion, Iams og Hills - den sidste ligger dog i den lidt for dyre ende
Håber at jeg kan få noget hjælp af jer kloge kattehoveder herinde
feb 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 23
Og for mig er det helt fint!
Jeg er også på SU, og mine katte er MEGET kræsne - men det spiser de med velbehag.
feb 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 23
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Det er til alm. aktive katte og virker godt herhjemme.
Du kan også prøve Sanabelle. Det er noget billigere og forebygger også urinvejssten. Nogle siger at det er hård ved maven, men du kan prøve dig frem.
Det er ikke for at genere Coshida, men jeg tror ikke at det forebygger urinvejssten.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
Vi blander det så med andre mærker som RC også. Men jeg har ikke bemærket nogle problemer med maven hos vores katte. Det er sikkert forskelligt fra kat til kat
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
okt 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 55
Men jeg vil da lige kigge på de mærker, der er henvist til
Men Royal Canin er desværre alt for dyrt til min pengepung
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 484
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
okt 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 55
Jeg tror efterhånden, at jeg er nået frem til noget foder, som valget står imellem
hvilket foder?