pludselig urenlighed {{forumTopicSubject}}
Hej alle kattemennesker.
jeg vil høre om der ikke er nogen der kan hjælpe mig lidt.. min hankat elvis som jeg også har herinde. han er blevet urenlig, han pisser i seng og sofa og ja, der er sgu ikke steder hvor han ikke gør. han ved godt at han skal lave i bakken, for har han gjort indtil nu, uden problemer. og bakken er pinlig ren, så det kan heller ikke være det. har ikke skiftet mad, og har får ikke "godbider" iform af vores mad.
jeg ved simpelthen ikke hvorfor det kan være at han gør det nu, efter vi har haft ham i snart 2 mrd.
håber i kan komme med nogle forslag til hva det evt kan være, eller nogle gode råd. der bliver tørret af med rodalon hvor han har tisset, men han bliver ved.
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Eller der er sket noget andet i han liv i den sidste tid - noget som stresser ham ?
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 7 Emner: 29 Svar: 144
men benjamin sidder på lur og venter på at han blir færdig og jagter ham. dette har vi taget fat i, og sprøjter vand på benjamin når han gør det, og har stilt bakkerne så vi kan se dem. og skiller dem af når vi ikke er hjemme.
det har hjulpet lidt. og han har ikke haft uheld i 24 timer nu. kun lidt opkast i nat på gulvet. ( han har det med at overspise )
dec 2007
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
dec 2007
men mange tak for jeres hurtige svar. men tar dem nok til dyrlæge i det nye år, og får dem kastereret, øremærket og sundhedstjekket.
dec 2007
pludselig urenlighed