{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Helle J
Helle J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Pludselig urenlighed {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vi har en kastreret hankat på ca 20 måneder. Han har, siden vi fik ham, været meget renlig, og ikke haft et eneste uheld.

Den seneste ugestid er han imidlertid begyndt med en adfærd, som vi ikke aner, hvad vi skal gøre ved.

I den times tid, der går fra min mand tager på arbejde og til jeg står op, skider han et eller andet sted i stuen. Natten til søndag gik det ud over sofaen, ellers har det været på gulvet.

Han er ude i dagtimerne og har både bryggers, køkken og stue til rådighed om natten.

Kattebakken er som vanligt rengjort for stort og småt både morgen og aften, og der skiftes grus med jævne mellemrum, hvor hele bakken bliver rengjort.

Vi har ikke nogen ide om, hvad det skyldes.

Er der nogen herinde, der har et bud på, hvad problemet evt kan være, og ikke mindst, HVAD GØR VI???

På forhånd tak.
Helle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig urenlighed
  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    jan 2008

#1   21. jan 2008 Snakkede med dyrlægen i morges, og de plejer nok at være kvikke med at bede en kigge forbi ;o)

Hans bedømmelse gik på en eller anden ydre påvirkning, som har stresset ham.

Han nævnte FELIWAY som en mulighed. Apoteket kender ikke produktet, og jeg aner ikke hvor jeg skal få det henne.

Er der erfaringer med dette produkt?

Helle

• #2   21. jan 2008 Ja jeg kom til at tænke på urinvejslidelse men det plejer dog at være urinering som er problemet så, men ja så ville mit gæt være sygdom som før nævnt "døden" har som regel en årsag.

• #3   21. jan 2008 Du kan få feliway hos de fleste dyrlæger.

• #4   21. jan 2008 det samme problem havde jeg med vores hunkat for 3 måneder siden.. vi tog hende til dyrlæge, og det viste sig hun havde tynd mave.. ( hendes kattebakke var også altid ren ) så jeg fik at vide at jeg skulle stille hendes kattebakke et andet sted, og skifte grus, for når hun havde ondt, så underligt nok, så troede hun det var kattebakken de gjorde ondt, når hun var oppe i den, og så ville hun selvfølgelig ikke bruge den. så jeg flyttede den. og imens fik jeg noget mad fra dyrlægen som skulle gøre hendes mave i orden igen. og efter 3 dage ca. hjalp det. det var også første og eneste gang det er sket, hun har ellers været rigtig god til at bruge hendes kattebakke..

måske min lille "historie" kan hjælpe.. pøj pøj med at få ham renlig igen!

• Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    jan 2008

#5   21. jan 2008 Må vist hellere få bestilt en tid ved dyrlægen i morgen. Om ikke andet så for at få udelukket en evt. sygdom.

Takker for jeres input.

• #6   21. jan 2008 Eftersom der er et mønster i det - altså at det er lige præcis den bestemte time, han skider på gulvet - så tænker jeg, at det er protest over et eller andet.
    Måske en ekstra bakke og Feliway kan hjælpe...
    Men det er da altid en god ide at lade dyrlægen tjekke ved pludselig adfærdsændring.

(link fjernet)

Kommentér på:
Pludselig urenlighed

Annonce