2.594 visninger
|
Oprettet:
Tørfoder vs. Vådfoder {{forumTopicSubject}}
Da jeg er så heldig at blive katteejer af den dejligeste killing i næste uge, vil jeg lige hører jer derude hvilken måde der er bedst at fodre sin killing på. Skal man give vådfoder hver dag? Eller kan man nøjes med tørfoder?
Hvis man kan anbefale noget bestemt tør/vådfoder så tager jeg gerne imod det også!
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Som vådfoder bruger jeg blandt andet LUX fra ALDI, som er pengepungs-venligt og er af en god kvalitet. Derudover bruger jeg Smilla (fiskevarianterne), Bozita (gele-varianterne), Cosma & Porta 21. Alt kan købes på Zooplus.com (LUX købes dog i ALDI og koster ca. 5,50 pr. dåse).
Som tørfoder bruger jeg end blanding mellem Porta 21 Grain Free, som er et kornfrit produkt, og James Wellbeloved, da jeg har en kat med en smule sart mave, som James Wellbeloved gør underværker for.
Jeg fodrer også killinger med de samme produkter, og har som sådan ikke brugt specielt killingefoder. Dog kan jeg anbefale Applaws' killingefoder. Alle produkterne kan købes på Zooplus.com.
dec 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 7
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
En rigtig god side at købe ind på er Zooplus. Der er meget godt foder i god kvalitet.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Din kat/killing skal have tørfoder til at stå hele tiden med fri adgang og giv den så enten dåsemad eller råt kød mindst 1 gang dagligt.
dec 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 7
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
(Det er selvfølgelig den dyre vådfoder, Hector har valgt at elske m. hele 7 kr pr. 100 gram, så når min kæreste endelig får su igen til januar har vi råd til at give Hector al det vådmad han vil have om dagen )
Tørfoder vs. Vådfoder