{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Mad=rolig kat :o) {{forumTopicSubject}}

Hej:)
Vil lige dele et glædes indlæg med jer:o)
Mine katte har altid fået mad tre gange om dagen opdelt efter hvor meget de hver især skal have, fordi min cornish rex ellers tog så meget på..
Dog havde min far og jeg diskuteret at vi måske skulle have mad stående fremme hele tiden, for så stoppede de nok med at tigge og spæne ud i køkkenet hver gang køleskabet blev åbnet.
Min cornish rex var også begyndt med en træls vane, at hun skulle bide en i ens bare ben hver gang man stod op om natten og så begyndte hun at stå at skrige uden foran ens dør hver nat kl 4 indtil man gav dem morgenmad.
Nu efter knap en uge, er bideriet, tiggeriet og al skrigen gået væk, plus hun er blevet meget mere kontaktsøgende og hun siger ikke nej til at man tager hende op og vil ligge og putte med hende. Hun er blevet meget mere velafbalanceret, og det er så rart at se at ens katte trives så godt:)!
Desværre har hun taget over 1 kg på, men jeg regner med at det går lige så stille i sig selv igen, de æder jo hele tiden nu her i starten, men det stopper de vel med når de vænner sig til det står der hele tiden:-)
Lige et glædes indlæg fra mig af :o)
Glædelig jul(:

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mad=rolig kat :o)

Annonce