{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Adfærd? {{forumTopicSubject}}

Hej ! smiley

Min kæreste har en halv Maine Coon på ca. 1,5 år.

OG HAN LARMER KONSTANT ! smiley

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre?

Han er kasteret.
Jeg har hans mor som er stille og rolig, og siger næsten ingenting.
De har masser af plads.
Masser af legetøj.
Masser af vand og mad.
Han har to at lege med (hans mor og en anden kat, begge steriliseret)
De får al den opmærksomhed de har brug for.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre?

Han går desuden (bevidst), ind i de mindst møblerede rum, for der bliver hans mijaven forstærket.

Håber i kan give mig et råd ! :'O

Hilsen Charlize.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærd?
  • #1   3. feb 2012 Han snakker vel bare meget smiley

• #2   3. feb 2012 Ja men det er godt nok irriterende smiley

I den grad hvor man har lyst til at rive sit hår ud ! smiley

• #3   3. feb 2012 Min desværre nu afdøde chester gjorde det samme. Han snakkede ikke, han råbte. Jeg lagde så mærke til at han kun gjorde det når vi havde siddet noget tid i sofaen. Rejste vi os og gik i køkkenet eller andet så stoppede han og gik med. Jeg fandt at vi kunne komme adfærden til livs ved at aflede ham, når han gik igang rejste jeg mig og gik et andet sted hen, når han stoppede og fulgte mig blev han belønnet med lidt leg og kæl. Gå ikk direkte til ham, så belønner du larmen, men skift scenariet ud med det di ønsker og beløn ham dér.

• #5   4. feb 2012 Nina P : Jeg har virkelig prøvet alt, for eksempel at lege med ham i en halv time, men så begynder han igen med det samme. Jeg har overvejet at købe en sele og så gå ture med ham, så han kan blive træt af den frisk luft og af de nye sanse indtryk.

Susan : jeg har prøvet og høre efter hvad han "siger", og det er simpelthen umuligt ! Jeg kan sagtens forstå de to andre, de har et lidt mere nuanceret "sprog", og jeg ved hvad de mener eller vil have. Men ham her, han går bare og råber eller jamrer hele tiden, uden nogen form for forbindelse. Så jeg kan ikke regne ud hvad han prøver på at sige?

Kommentér på:
Adfærd?

Annonce