{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Hankat kønsmoden?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en veninde der fik killinger for 4 måneder siden ca. (11 juli 2011) Det var en fejl at hunkatten blev gravid. Hunkatten er huskat og hankatten er maine coon.

De her killinger, der er 3 stk. 2 hanner og en hun, hunnen er den eneste langhårede. En af hankillingerne er begyndt at gå med en kaldelyd og vil hoppe på hunkillingen... Sagde til min veninde at hun nok skulle holde dem adskilt, MEN kan han overhovedet være kønsmoden allerede, synes godt nok 4 mdr. er meget ung. Der er ingen af de 2 andre der har antydet at være i nærheden af brunst/løbetid. Håber I kan komme med nogle svar, som jeg kan give videre til min veninde, og evt. lidt nyt viden til mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat kønsmoden??
  • #1   26. nov 2011 Min dyrlæge siger når de bliver 5 måneder, så jeg ville nok få den kastreret snarrest mulig, så det ikke bliver indavl (kan heller ikke fornemme, at hun er vild, for at få flere killinger :)).

• #2   27. nov 2011 Tusind tak for svaret Josefine, hun prøver at komme af med dem, så tror bare hun må holde dem adskilt indtil da... - og nej hun vil ikke have flere killinger smiley Hankatten er ikke hendes egen, men en hun havde passet for en, og til trods for at hendes hunkat var på p-piller var det alligevel lykkedes at hun blev drægtig, han var "kun" på hende en gang, men han må jo ikke have skudt med løs krudt smiley

• #3   28. nov 2011 Nej, så kan jeg godt se det.
    Det må da være en rigtig god avls han så smiley

• #4   29. nov 2011 Ja han har efterhånden en del erfaring, og hold da op han er bare flot smiley vores Tiger der efterhånden er blevet en stor herre på 6,5 kg, er der også mange der har spurgt om de må få besøg af, men ham har vi fået kastreret, da hans urin lugtede virkelig grimt, og han gik og var i brunst hele tiden, det var synd for ham... Nu sover han nærmest dagen lang på sofaen, og han tog 400g på på 2 mdr efter kastrationen!

• #5   29. nov 2011 Det lyder dejligt.
    Jeg vil nu også gerne have nogle små junior Tarzan'er, men han skal kastreres her før jul, da han jo ellers kan begynde og strinte, og når han er indekat, er jeg ikke int. i det smiley Kender heller ingen, der har en hunkat, som er int. i killinger smiley

Kommentér på:
Hankat kønsmoden??

Annonce