{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat-kønsmoden
  • #1   13. aug 2009 hvis du ikke ønsker killinger så få en eller begge neutraliseret, det kan de godt som 18 ugers

• #2   13. aug 2009 **Det er vigtig for mig at vide, idet jeg også har en hunkat, de er søskende og jeg ønsker ingen killinger**

Det bedste, du kan gøre, er at få begge neutraliseret inden for den næste måneds tid. Ingen grund til at vente.

• #3   13. aug 2009 Min dyrlæge siger , først når de er et halvt år og jeg er nervøs for at pludselig stå med en killing der skal have killinger.
    det er min mening at få begge neutraliseret

• #4   13. aug 2009 Som de andre siger, de kan godt blive det nu, man kan allerede når de er 12 uger ;o) Flot du spørger og der ikke kommer killinger (klap klap) Mvh laila

• #5   13. aug 2009 Tja, du når det jo nok, hvis de er et halvt år, når de bliver neutraliseret, Men du kan også finde en anden dyrlæge, der vil gøre det før smiley Mange dyrlæger neutraliserer killinger allerede fra 12 ugers alderen.

Hvad har dyrlægen af begrundelse for at de skal være et halvt år?

• #6   13. aug 2009 Ja som Tinka spørger ville jeg da også godt vide?

• #7   14. aug 2009 For at de forskellige ting skal være store nok♠

• #8   14. aug 2009 Hmm Okay ;o) den har jeg ikke hørt før ;o)
    Men hvad er hans forklaringsproblem så at hvis de først strinter også selvom de er kastrat ''nogle'' kan godt blive ved med dette... Og det er jo netop derfor de bliver det ;o)) Men de kan godt blive det nu.. Pøj pøj Mvh laila

• #9   14. aug 2009 Jeg vil prøve at finde en anden dyrlæge lige til det indgreb

• #10   14. aug 2009 Ja det vil da være super ;o) Held og lykke med dem, du å da gerne skrive når de er ''fikset ;o) *ss*

• #11   14. aug 2009 Jeg har før hørt den forklaring, at killinger er noget "bette pillerværk".
    Hvis man ellers er godt tilfreds med sin sædvanlige dyrlæge, så ville jeg godt turde vente til de er 6 måneder (og måske kunne dyrlægen lokkes til det et par uger før).
    Men kan forstå, du vil være på den sikre side, Alice smiley Og det er jo da kun fornuftigt smiley

Jeg er sikker på, at nogen kan anbefale en god dyrlæge i dit område, hvis du opretter en tråd om det.

PS: Husk øremærke smiley

• #12   14. aug 2009 Jeg ville personligt ikke turde at vente til de er 6 mdr.
    Jeg havde en nabo for (for en del år tilbage) hvis hunkat fik killinger i en alder af 7 mdr.

Vedr for små til at neutraliserer. Hmmmm
    - Der findes altså fold der oz gerne vil ha neuraliseret deres marsvin eller hamster. Hvad skal de så gøre ?
    Selvfølgelig kan det lade sig gøre.

Jeg er opdrætter, og neutraliserer mine killinger inden de sendes ud af min dør.
    Jeg neutraliserer når killingerne er 12 uger, og det har min dyrlægen heldigvis intet imod.
    Og som et tillæg, kan jeg fortælle at den mindste killing jeg har været med til at neutraliserer, var en hunkilling på blot 900 gram. Måske småt, men det kan fint lade sig gøre.

P.S.
    - Jeg har haft hunkatte der startede løb som 4½ måned gammel.
    - Mine hankatte parrer dog ikke før de ca er 8 - 9 måned gamle.

Kommentér på:
Hankat-kønsmoden

Annonce