Igen, igen hjemvendt fra dyrlægen m. Tøsen ... {{forumTopicSubject}}
Så er Tøsen og mig atter hjemvendt fra dyrlægen som lige skulle følge op på hendes mave - har dog været i kontakt med dyrlægen via telefon nogen gange for at fortælle lidt om hendes mave..
Idag fik hun sådan en sprøjte som skal gå ind og hjælpe på hendes diarré + jeg fik noget oolac med hjem som hun skal have 1 ml. af om dagen indtil maven bliver bedre ..
Hun var for første gang i en transport kasse - og gal hun tog det bare S Å flot ! Hun gik selv ind og ud af den ved dyrlægen og lå stille og rolig efter 2 minutter da hun fandt ud af at mor faktisk sad lige ved siden af
Den lille lort er ved at blive mig dyr! Men hva' hun gør mig alligevel rig på så mange andre måder! + Jeg elsker hende utrolig højt !
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 820
God bedring med hende
okt 2011
Pernille M
Mange tak !
Håber også det hjælper på hendes mave, for hun har haft dårlig mave / diarré i over 1½ mdr nu
Men det underlige er at hun har taget på som hun skal i hendes alder ?
Bare på 2½ uge har hun taget 300 g på ..
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
okt 2011
Ja, hendes afføring har været sendt ind.. Derfor hun kunne give den sprøjte nu..
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
Er tøsen på skånekost? Hvis ikke den sprøjte der hjælper, så var det da et forsøg værd. Det hjalp ihvertfald på Yatzy.
jun 2004
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 17
Didde nåede at koste mig mellem 4 og 5000 kr i dyrlægeregner før der ikke var mere at gøre for hende. Havde gerne betalt 1000 kr om månden for at få lov til at beholde hende. Men hun har det heldigvis godt der hvor hun er nu.
Hvad fodre du hende med for noget mad?? Det kan også godt have lidt med det at gøre nemlig.
okt 2011
Vi har prøvet det skånekost, men der var absolut ingen ændring i hendes afføring der, øvøv.. Men satser på at det her Zoolac + den der sprøjte vil stabilisere hendes mave
Fie
Hun får Kitekat lidt nu.. Men det er noget jeg har skiftet til mens hun har haft diarré .. I starten fik hun Whiskat, så fik hun det der Pussi, men der havde hun stadigvæk diarré.. Så hun får hun Kitekat.. Som hun i øvrigt spiser med glæde..
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
jun 2004
Desuden burde hun også få foder lavet til killinger da hun stadig er killing. Min hunkat havde også dårlig mave da jeg fik hende fordi hun havde levet af hundemad, da hun kom på killingefoder gik der en små 14 dage og så var den ved at blive normal igen.
Nu er det ikke sikkert det hjælper på din kat, jeg er trods alt ikke dyrlæge. Men dårlig mave kan komme af dårligt foder.
okt 2011
Fie
Tak for rådet
- Spurgte også dyrlægen om det var fint at hun fik Kitekat, og det kunne hun ikke se nogle problemer :s
Men skal alligevel ringe til hende på Mandag, så der kan jeg spørge hende om hun har en anden idé til foder til hende
jun 2004
Lige en ting, dyrlæger har ikke en klap forstand på foder til dyr. De tror selv de har, men det har de kun hvis de virkelig har sat sig ind i det selv.
Jeg vil anbefale dig at købe Perfect Fit til killinger, det får min og han er rigtig glad for det. Den anden får samme mærke bare til indekatte. Det er lidt dyrt, men ikke i forhold til andre mærker som Hills og alt sådan noget.
okt 2011
Hvor kan man købe det ?
Altså Perfect Fit
- For det er sten sikker forsøget værd !
Igen, igen hjemvendt fra dyrlægen m. Tøsen ...