860 visninger
|
Oprettet:
Er det bare mig eller.. {{forumTopicSubject}}
Jeg kigger tit på DBA. under katte,
Og det frustrere mig, så mange katte bliver sat til salg trods deres alder..
Den meget generale grund er "Familie forøgelse", og der mener jeg bare folk ikke har tænkt det 100% igennem inden de anskaffede sig katten, taget i betrakning af sådan en kat blive godt og vel 20 år hvis du er heldig..
Den næste mest hyppige grund er "tidsmangel" ..
Næste er "Pludeselig opstået allergi" ..
er det bare mig der mener NOGEN har hovedet under armen når de anskaffer sig katte, såvel som andre dyr ?!
Kom med jeres mening..
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 4 Emner: 17 Svar: 29
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Sorry, men sådan nogle ting skal man sørge for INDEN man anskaffer sig en kat.. - Eller andre dyr for den sags skyld ..
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 4 Emner: 17 Svar: 29
Det hænger nok meget sammen med at katten er blevet kønsmoden og skal neutralliseres.. Men det følger med..
Og det er der mange der ikke tænker over inden de anskaffer sig katten.
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Og er det svært at komme af med dyret igen, så finder man en af de der sædvanlige årsager, og så er den hjemme!!
Men jo - jeg undres også og er meget, meget gal over den opførsel - især på de små pus der behandles med sådan en ligegyldighed
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Enten så vælger man en bolig hvor man kan have dem med, spørger boligselskabet/udlejer pænt (vi har selv fået lov på den måde) eller finder nogen der kan passe de stakkels katte indtil man har fundet en bolig hvor man må have dem med!
Ved godt at man ikke kan generelisere, men .. ofte er det bare en dårlig undskyldning .. set fra mit synspunkt!
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Men de har jo ansvaret for dyret - på nøjagtig samme måde, som de har for deres børn!!
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Synes nu det værste er alle deres fup annoncer også
Er det bare mig eller..