601 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kat forsvundet i Holme Olstrup Kat forsvundet i Holme Olstrup

Er der nogen herinde der har set min kat? Han har været forsvundet fra vores bolig i Holme Olstrup fra søndag den 13 fra kl 14...
Der er billeder på min profil af ham.
Han har et stort hoved, og en brred nakke, og det yderste led på han hale er knækket..
Han er meget sky overfor fremmede mennesker, men en dåse tun eller makrel hjælper meget...
Han er øremærket, men ingen chip.
Jeg har efterlyst ham i katte registret, på dyrenes beskyttelse, og en fb gruppe til os fra H.O

Jeg håber der er nogen der ved noget---

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat forsvundet i Holme Olstrup
  • #1   15. nov 2011 Hvor stor er chancen for han kommer tilbage.. sådan ca. ?
    Og kan han klare en nætter nv hvor det er frost vejr?
    Han noget bekymret for ham.

• #2   15. nov 2011 Store chancer smiley
    To dage er ikke længe... Afhænger selvfølgelig af, hvorfor han ikke er kommet hjem...
    Men ud og led efter ham og sæt billeder og efterlysning op i området..

Han kan sagtens klare den smule frost, og ellers finder han et lunere sted og overnatte... Min hankat vil helst være ude disse kølige, men tørre nætter..

Men billeder og efterlysning i en radius større end det, du regner for hans sædvanlige revir !
    Jeg håber, han snart står uden for din dør og skriger på mad.
    Det er en frygtelig fornemmelse, når man ikke ved, hvordan de har det smiley

• #3   16. nov 2011 Er noget så bekymret... kunne han i det mindste ikke lige lægge en seddel med han var hjemme om 14 dage...
    Der er sat mange plakater op. Og han er efterlyst alle steder..

• #4   17. nov 2011 Du har forhåbentlig på sedlerne bedt folk kigge i skure, kælderrrum, garager og alle steder, hvor en kat kan lukkes inde.
    Du skriver, at han er sky, så han kan sagtens være blevet forskrækket og have gemt sig, hvorefter han er blevet lukket inde.

Eller han kan ha fundet et lunt sted, som så er blevet lukket af.
    De gange mine katte har været væk har været i forbindelse med voldsomt regnvejr, hvor de har søgt ly og så er blevet lukket inde.

Med undtagelse af én gang har jeg selv fundet dem hver gang.
    Jeg er gået rundt om natten hvor der er ro med en lommelygte, så jeg kunne lyse ind forskellige steder og kaldt og lyttet og kaldt og lyttet.....så pludselig har jeg hørt en hysterisk skrigen.....samtlige gange har jeg måttet efterlade katten, men sat sedler op på garage, ved kælderrum, så nogen kunne lukke den ud om morgenen...
    Heldigvis er de nu blevet gamle og kloge og har deres egen særlige steder, hvis vejret pludselig skulle blive ubehageligt...

• #5   17. nov 2011 Har også skrevet at han er glad for skure og huler...
    Han er en ældre kat på omkring 6 år. Vi fik ham fra et internat her i august. Han var blevet fundet ude ved vejen. I følge internattet har han aldrig haft en ejer og har altid klaret sig selv...
    Så jeg er ikke i tvivl om han nok skal klare sig. Det er bare det man ingenting ved.
    Vi har også haft tænkt om der har været andre der har taget ham til sig. Men aner det ikke.
    Vi må bare fortsætte med at kalde og lede... og håbe han bare snart kommer hjem.

• #6   17. nov 2011 Nå, så han er en erfaren gammel hankat, så skal han nok klare sig.... smiley
    Så kan I ikke gøre andet end at gå rundt og kalde.
    Men jeg ville nu prøve og tænke som en kat og forestille mig, at han af en eller anden grund er kommet væk fra sin normale rute og er faret vild.

Det kan voksne erfarne katte osse gøre, og når han nu er lidt sky, kan nogen/noget have skræmt ham; børn, hunde, voldsomme mennesker eller hvad-ved-jeg.
    Katte kan faktisk nå MEGET langt væk. 3 km sagtens uden hjælp af biler eller andre køre....Det er synd, hvis han roder rundt et eller andet sted 2-3-4 km væk fra jer, og tror at han er blevet hjemløs igen smiley

• #7   18. nov 2011 Tyson er endelig kommet hjem...
    Meget sulten og træt...
    Er bare så lettet nu.

• #8   18. nov 2011 Åhhh.......det var godt at høre smiley

Så kan man gå og spekulerer på, hvor han har været...

Kommentér på:
Kat forsvundet i Holme Olstrup

Annonce