{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Han er meget opmærksomhedskrævende.. {{forumTopicSubject}}

Vores skønne killing Ludvig (15 uger), er meget MEGET opmærksomhedskrævende.. Det skal lige siges at jeg går sygemeldt, så jeg er hjemme det meste af dagen og giver ham en masse opmærksomhed. Hvis ikke jeg lige ser ham, snakker med ham eller nusser ham, så miaver han.. Da jeg stod og ordnede hår og lagde makeup i går gik han rundt og miavede helt vildt.. Hvis han ligger ved siden af mig og jeg ikke nusser ham, miaver han.. Han kravler rundt på os konstant og ja, han vil bare have vores opmærksomhed hele tiden. Han vil ikke være udenfor ret længe af gangen.. Nogen gange kan han finde på at lade som om han vil ind og når vi så åbner døren og kalder, stikker han af som om at han vil have os til at komme ud og lege med ham smiley

Oplysninger:
- Han er 15 uger
- Han er blanding af norsk skovkat og huskat.
- Han er ikke kastreret.
- Han får masser af opmærksomhed og kærlighed både fra os og vores anden kat på 15 måneder.
- Vi blev snydt af sælgeren og fik ham 2 uger for tidligt. Altså da han var 10 uger.

Mit spøgsmål er så... Hvorfor tror i han miaver sådan hele tiden og hvorfor er han så opmærksomhedskrævende hele tiden? Kan det være fordi han er kommet for tidligt fra mores eller er han bare meget snaksagelig?

OBS! - Vi synes ikke det er træls at han er sådan, tværtimod, men vi er nysgerrige for at finde ud af hvorfor.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er meget opmærksomhedskrævende..
Kommentér på:
Han er meget opmærksomhedskrævende..

Annonce