{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han snakker meget - Hælp?
  • #1   15. okt 2008 Er han kastereret? Alenekat?

• #2   15. okt 2008 Ja, han er kastereret og nej - Han går sammen med vores hunkat smiley

Står og skal ud af døren... Men kigger ind i aften.

• #4   15. okt 2008 Slet ingen som ved hvad det kunne være?

• #5   15. okt 2008 Altså jeg ville ikke være bekymret. Jeg har 5 burmesere der snakker,,, nogle mere end andre. Min Whisky holder gerne lange "foredrag" når han kommer ind fra haven. Bilder mig selv ind han fortæller mig om alt det spændende han har oplevet, og det er hver gang han kommer ind. Bastian snakker nok mindst. Lillemand fortæller mig også en hel masse hver dag. Baloo næsten hver dag. Coco siger altid "hej" når han kommer ind fra haven.

Det er også normalt at nogle katte snakker mere efterhånden som de bliver ældre. Jeg kan holde små samtaler med mine katte. Jeg synes blot det er hyggeligt.

Jeg har haft katte der stort set aldrig sagde noget, men jeg elsker altså at føre samtaler med mine katte og de så "svarer" mig smiley

• #6   15. okt 2008 Jeg snakker også meget med Imix (Vores Norsk Skovkat) men det er bare blevet rigtig meget.

Men han lyder bare så ked af det nogle gange smiley Men han snakker altid med os, når vi går forbi/kæler/snakker med hinanden osv.

• #7   16. okt 2008 Min Johnson snakker også rigtig meget nogengange.. Nogengange er bliver det småirriterende, men i det store hele er det enormt hyggeligt..

Du skal nok passe på at med at sige at han lyder "ked af det". Det kan jo ligeså vel være at han er rigtig glad..

• #9   16. okt 2008 signe S skrev: men han er bare en rigtig snakke gøj, det er næsten som om han forstår hva jeg siger og miavér tilbage smiley hehe

Det kan jeg kun nikke genkendende til *g*

• #10   16. okt 2008 Jo... Kan da godt være at han er rigtig glad... Han lyder bare anderledes smiley

Jeg tænker bare for meget over det smiley

Kommentér på:
Han snakker meget - Hælp?

Annonce