Kan jeg tage dem med? {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg håber sådan at I kan hjælpe mig..
Her om en lille måneds tid skal jeg højest sandsynligt opereres, jeg skal have fjernet halebenet og helingsprocessen er meget lang og smertefuld.. Jeg vil ikke være i stand til og kunne passe mig selv, da jeg ikke vil kunne gå ret langt, sidde ned, stå osv..
Jeg har mine to drenge og jeg har virkelig overvejet hvordan jeg skal gribe det her an, for jeg bor alene og min mor bor i Stubbekøbing og jeg selv i Roskilde.. Hun vil så gerne passe mig, men kan jeg tage mine to drenge med (altså mine to katte) min mor har to katte selv, så det er det jeg er bange for.. Den ene kat fik jeg mens jeg boede hjemme, så han kender både min mor og mine to brødre, plus han er meget social. Chevy min MCO er stadig "teenager" og jeg er bange for han ikke er stærk nok, han har for et par måneder siden været igennem en svær tid, hvor han mistede sin far (kæresten og jeg gik fra hinanden og det tog altså hårdt på min MCO, som altid har været far's misser.) Det er længere tid vi taler om at jeg vil være væk hjemmefra, så jeg nænner ikke og selv tage afsted og få min kusine til og komme og give dem mad og kæle lidt, hvis det feks er i en hel måned..
Hvad gør jeg her? Håber I kan komme med et godt råd.
P.s min kusine kan ikke have dem hos sig, da hun får allergiske reaktioner overfor min MCO, hvis hun opholder sig sammen med ham i længere tid.
På forhånd tak
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 9 Svar: 16
Du skriver at den ene kat både kender din mor og hendes katte så der vil jo ikke blive nogen problemer med ham.
Jeg ved ikke hvordan den lille (MCO) kat vil reagere, men jeg kunne forestille mig at hans storebror nok skal passe på ham.
Du kan jo starte med at have dem i samme rum hvor du selv skal sove eller prøve stille og rolig at lade den lille møde din mors katte en efter en så kan i jo holde øje med hvordan det går.
På den måde tror jeg at det vil være lettere for din lille kat at falde til i flokken.
Håber du kan bruge mit svar.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Ellers vil jeg sige som de andre, tag dem med og hav dem på dit værelse. jeg ville ikke introducere dem til de andre, men bare lade dem blive inde hos dig.
Kan jeg tage dem med?