{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat gravid på p-piller
  • #2   24. okt 2011 oki.. skal jeg stoppe med p-pillerne.. hun er ikke mere ind ½ månede henne hvis hun er gravid.. men det var jo mening hun ikke skulle være det da hun har fået dem hun skulle have, derfor puttede jeg hende på p-piller til jeg havde pengene til stilration.

• #5   24. okt 2011 hvis du er sikker på at hun er drægtig, så ja, væk med p-pillerne. Der er desværre sandsynlighed for at killingerne bliver misdannet, så var det min kat, ville jeg få fostrene fjernet.

Mange tror fejlagtigt at p-piller forhindre drægtighed. Det gør de IKKE, de forhindre kun løbetid. Ægløsning sker under parring og kommer der en meget viril hankat forbi, kan han sagtens parre en hunkat på p-piller. Og så er der også mulighed for at hun har spyttet den ud, når du ikke har set det. Nogle katte er fantastiske til at "gemme" piller i munden i lang tid. Og hun kan også have brækket den op inden den er opløst.
    P-piller er for mig, kun en nødløsning indtil man evt har penge til en neutralisering eller det er i forbindelse med direkte opdræt. Der er alt for mange ulemper og risici ved at give dem i længere tid.

• #6   24. okt 2011 oki. mange tak for jeres gode råd..

• #7   24. okt 2011 Jep . fire dødfødte killinger

• #8   24. okt 2011 jeg har haft et kuld på en hunkat der blev drægtig trods p-piller - hun fødte et helt normalt kuld, med normale og levedygtige killinger.

• Donna L
    Donna L Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #9   18. apr 2019 Når min kat er blevet gravid trods brug af p piller, er det så almindeligt at den har udflåt

Kommentér på:
Kat gravid på p-piller

Annonce