2.963 visninger
|
Oprettet:
Min kat er lige blevet steriliseret {{forumTopicSubject}}
Vi kom hjem med hende for godt 2 timer siden, og hun har det vist godt. Hun er ret groggy, men vil ikke lægge sig og sove, nej damen vil vandre rundt, og sidde på gulvet i entréen. Hun har også spist en god portion vådfoder, og virker ikke til at have ondt.
Skal jeg bare lade hende gå rundt, og sidde derude på gulvet? Jeg har prøvet at sætte hende på et håndklæde, og har også lavet en rede med en varmepude på hendes soveplads i vores seng. Men hun værdsætter vist ikke anstrengelserne;)
Hun føles fin og varm på kroppen, men hendes poter er kolde. Det er det, der bekymrer mig.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Men hun havde det tilsyneladende fint, og dagen efter var hun fuld af spilopper igen...
Så længe hun lader til at have det godt, situationen taget i betragtning, så ville jeg ikke gøre mere ved det...
Bare hold øje med at hun ikke bliver skidt tilpas
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
Det kan godt være hun bare leder efter noget der er varmt og blødt at ligge på/i. Bedøvelsen gør at der er problemer med at katten selv kan finde ud af at regulere kropstemperaturen. Føles nærmest sådan en lille smule feberagtigt, man fryser på sådan en irriterende måde og kan ikke rigtigt finde ud af finde varmen.
En sterilisation, gør at hun har en øm mave i et stykke tid. Det er jo nogle indre organer der er fjernet, og det kan man godt mærke!! Hun vil være øm på sin mave i en uges tid deromkring, men især her de første par 2 - 3 dage.
sep 2010
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
Hun skal have en smertestillende pille i morgen tidlig. Nogen fif til, hvordan jeg får puttet den i hende? hun spiser ikke altid sit vådfoder før langt oppe ad formiddagen. Heller ikke selvom det er noget ekstra lækkert, så jeg kan ikke så let lokke den i hende i maden. Jeg bliver nødt til at putte den ind i munden på hende. Hun bryder sig ikke om at blive rør i ansigtet, så jeg er lidt nervøs for at blive bidt, og give hende en dårlig oplevelse.
Nogen gode råd til, hvordan jeg få puttet den pille i hende?
sep 2010
Gem pillen i en bid leverpostej. Den opdager aldrig pillen! Den æder bare leverpostejen og dermed også pillen. Jeg bruger den metode altid, hver gang der skal gives medicin til en af kattene eller en af hundene. De opdager som sagt aldrig noget som helst, og æder bare pillen direkte, fordi de vil have leverpostejen.
Min kat er lige blevet steriliseret