{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i prøvet?
  • #1   2. okt 2011 Jeg magter ikke at begi med ud i at lære Asti det smiley men det skal da nok være fint nok , HVIS de vil lære det

• #3   2. okt 2011 Og så lærer katten også selv at skylle ud efter den har brugt toilettet?

Nej altså en kat = ekskrementer og den kommer man da bare ikke udenom på nogen måde smiley og kan heller ikke se problemet med kattebakken hvis man har noget godt grus.

• * Camilla *
    * Camilla * Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   2. okt 2011 Jeg tænkte mere over den, fordi vi ikke har et godt sted at stille kattebakken, det mest oplagte for os ville være på toilettet, men det er ikke så stort, derfor tænkte jeg at det måske kunne være en idé at lære katten at gøre på det toilettet..

Så det er egentlig ikke fordi vi har noget imod hverken kattebakke eller grus, det var mere pga placerings problemer med bakken smiley

• #6   2. okt 2011 Jeg har det også ganske fint med, at katte og mennesker har hver deres toilet smiley

Hvad med et hjørnetoilet, hvis det er pladsen der er et problem? Så fylder det ikke nær så meget.

• #10   3. okt 2011 Nej det er nu for kreativt:-)
    Det kunne da være meget praktisk, men jeg kan og vil ikke lære mine katte det, for de skal bruge en bakke, hvor de kan skrabe alt grus ud på gulvet bagefter og så må jeg pænt feje inden jeg går i bad!

Kommentér på:
Har i prøvet?

Annonce