{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild kat til tam kat?
  • #1   1. okt 2011 Ja det kan man godt, men skal bare have tålmodighed smiley

• Stephanie  H
    Stephanie H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   1. okt 2011 okay super tak.. Ved du hvad man kan gøre...

• #3   1. okt 2011 Lad vær med at rør katten og find alt den tålmodighed du kan... Legetøj på snor kan hjælpe og vend siden til den når du leger med den så du ikke ser direkte på den. giv den mad mens du sider tæt på den og se om du kan foder den med hånden alle triks gælder her, men rør den ikke før den har fået lidt tillid til dig og ikke flyver væk når den ser dig smiley

• #4   1. okt 2011 Hold den i et lille rum, jeg brugte mit badeværelse, talte til den hver gang jeg var derude og efter et par dage kendte den min stemme og så begyndte jeg at sidde på gulvet, så den ku se mig, fangede den stille og roligt, talte til den samtidig med jeg kælede den.
    Da min så havde tillid til mig og ikke gemte sig, kom den med i resten af huset og så startede jeg næsten forfra, hun er nu en super dejlig kælen og spinnende kat, der gerne ligger på skødet og leger på lige fod med de andre katte og hunden blev hendes "mor".
    Hvor gammel vil du tro den er ?

• #6   1. okt 2011 Felis : Måske, men hende jeg tog ind var moren og de andre killinger fanget i fælder og aflivet, jeg har fået en dejlig kat ud af det og hun sku ikke dø en grufuld død uden mor .

• #7   2. okt 2011 jeg mener godt det kan lade sig gøre, men jeg ville ikke lukke den inde.... jeg ville sørge for at der var masser af steder ( huler o.lign ) hvor den kunne " gemme " sig hvis den føler sig utryg og så lad den komme til dig og ALDRIG tving den til eks at blive holdt.... der er et trick med øjen kontakt.... hvis i kigger på hinanden så luk øjnene langsom i og åben langsom op igen hvis du forstår ??? sådan ser katte osse ud når de nyder noget.... tro mig eller lad være det virker smiley

• #8   2. okt 2011 Felis jeg synes det lyder lidt hårdt du kalder det overgreb ???? jeg kan ikke helt se hvor overgrebet bliver begået ???? jeg vil kalde det at give den en chance smiley

• #10   2. okt 2011 Og m.h.t. at give en chance, så skal man altid have øje for, om chancen gives ud fra intentioner om det bedste for katten...eller for at stimulere ens eget frelsergen..

100% enig ...

Kommentér på:
Vild kat til tam kat?

Annonce