{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

yvonne o
yvonne o
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2

Købe killing {{forumTopicSubject}}

Jeg har svaret på en annonce vedr. killing af Maine coon, men da jeg talte med sælger, fortalte hun hvorfor prisen var lav- killingerne have været forgiftet af loppemiddel, men var friske nu, men måske lidt mindre end de skulle være. Dyrlægen havde været indover.
Er det meget dumt at købe den killing? Jeg tænker jo på skader i hjernen, og enorme dyrlægeregninger.
Nogen gode råd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe killing
  • #1   29. sep 2011 Jeg kan, af gode grunde, ikke forudsige om killingerne vil være hjerneskadede eller andet.

MEN

Hvis du er i tvivl, så lad være.
    Det er det bedste råd jeg kan give dig.

• yvonne o
    yvonne o Tilmeldt:
    sep 2011

#2   29. sep 2011 Nej, og det er jo det der er så svært, jeg skal se dem i morgen, så må jeg håbe jeg kan se om der er tegn på noget, og sælger vil være meget ærlig om der er noget hun synes der er forkert.
    Men som der skrives hvis jeg er i tvil , så lader jeg være.

• #3   29. sep 2011 altså hvis dyrlægen har sagt god for dem så er det vel ikke et problem, man kan jo ikke udelukke al sygdom fremover ??? har selv killinger der er lidt små fordi de har haft en mave infektion, men dyrlægen har raskmeldt dem nu og siger at de nok skal indhente vægten... derfor bliver de bare lidt længere hos os...

• #4   29. sep 2011 Snak med din egen dyrlæge om det.

• yvonne o
    yvonne o Tilmeldt:
    sep 2011

#5   29. sep 2011 Jeg har bestemt mig for at se dem i morgen og ikke bestemme mig før jeg har talt med den dyrlæge der har være indover forgiftningen.
    Tak for meninger. Jeg ved jo godt der altid kan komme dyrlæge regninger, men ligefrem hjerneskader, ville da ikke være det rareste.

• #8   29. sep 2011 Jeg havde sidste år en lille killing der blev forgiftet af loppekur smiley ... Meningen var at jeg selv ville have beholdt ham da jeg ikke kunne give garanti på at der ikke ville være en form for hjerneskade på ham, men der kom en som forelsket sig i ham og hun fik selvfølgelig af vide hvad dyrlægen havde fortalt osv. men hun tog ham :).. Han er i dag 1 år og5 dage gammel og har det dejligt ... Jeg ville tænke mig godt om da forgifting af loppekur påvirker hjernen og kan give skader der ikke er til at se og måske først viser sig sener i livet... smiley

Kommentér på:
Købe killing

Annonce