1.184 visninger
|
Oprettet:
min killing er lille! {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en lille hankatte killing, som ikke vokser særlig meget! han er 16 uger gammel, og omkring 15 cm høj.hans søskende voksede fint og da de flyttede hjemme fra var de dobbelt så store som ham. da han blev født, havde han vand i lungerne som vi "slyngede" ud for at rede hans liv.
kan det være derfor han er så lille?
vokser hans organer hurtigere end hans krop, eller følger det bare med ?
er der andre der har så lille en kat?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 16
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 330
Hvis din killing ellers virker frisk og leger og hopper rundt som andre killinger ville jeg ikke være så bekymret.
Men det er altid en god ide at få dyrlægen til at tjekke, hvis du er i tvivl om den trives.
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
Opdagede lynhurtigt at en del af problemet var MAD. Hun hader tørfoder som pesten og spiser det kun af nød.
I dag et kuld killing og 6 mdr senere er hun vildt flot og har det som blommen i et æg. Ikke alene er hun blevet flot, men hun har taget det dobbelte på i vægt og er desuden vokset en del.
Fortæller det fordi at foder kan være en del af grunden til størrelsen på din killing.......
sep 2011
sep 2011
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 65
Jeg er fuldstændig enig.
Har selv haft indekatte i over 20 år og de bliver kun vaccineret hvis de skal på pension når jeg skal rejse.
Det andet er spild af penge.
sep 2011
I den tid vi lever i, har man en grov tendens til at glemme at der faktisk var engang det var muligt at leve uden div. "shots" fra lægen. Der er jeg ? og det går faktisk rigitg godt....
apr 2010
Har heller aldrig haft problemer med sygdom.Det eneste de får hos dyrlægen er måske en tandrensning i ny og næ, intet andet.
feb 2010
sep 2011
Mange dyr dør trods alt det man gør, men man kan altid være bagklog og sige: ja hvis nu........Men det er nu ik noget jeg gider spilde min tid på
Man må bare sørge for at vide at de dyr man har, har det godt, ellers gør man som LIne, man spørger.....
apr 2010
Chanchen for at blive ramt af et lyn er også tilstede,men derfor går jeg da stadig udenfor
feb 2010
sep 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 10
Heldigvis fejler hun intet, men er bare en lille kat ..
Jeg ville få det tjekket for at være sikker ..
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
min killing er lille!